הליקובקטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליקובקטר
    .
    23/04/2013

    שלום
    בת אחותי סובלת קשות מבחילות, צרבות וכאבי בטן, כולל קוצר נשימה.
    מקבלת אומפרדקס שעושה לה רע (סחרחורת וכאבי בטן).
    נאמר לה שעליה לבצע בדיקת נשיפה ואחריה במידה ותימצא חיובית -תקבל אנטיביוטיקה.

    הבעיה היא שאינה מסוגלת להפסיק את סותרי החומצה, למרות תופעות הלוואי שלהם כי הם בכל זאת מפחיתים את עוצמת הכאבים.

    1. האם ניתן לבצע בדיקת נשיפה ללא הפסקת האומפרדקס או רק אחרי מס' ימים ואל שבועיים כמו שכתוב בפנייה?
    2. קראתי מישהי כאן שביצעה בדיקת צואה לנוכחות החיידק, האם זה גם משהו שהיא יכולה לבצע לאל הפסקת הכדורים?
    3. לקבל טיפול אנטיביוטי ללא הבדיקה הזו? - אציין שכל המשפחה סובלת מבעיותכ אלה, כולנו עברנו דסטרוסקופיות וצמודים לכדורים סותרי חומצה כך שההמתנה לביצוע הבדיקה ואי יכולתה להפסיק את הסותרים מסבה לה סבל רב (מה גם שהיא במסגרת צבאית מלחיצה כרגע).
    ואחרונה חביבה - קונטרולוק 40 מג נחשב טוב יותר לשכאלה? ומה הטיפול השכיח בו - 2 כדורים ביום או אחד?



    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליקובקטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    26/04/2013

    לא לקבל טיפול ללא הוכחה שיש חיידק.
    במקום אומפרקס ניתן לנסות פמוטידין 40 מ"ג x2
    זה גם מקטין הפרשת חומצה ואינה מפריע לבדיקה.
    יש חשיבות לביצוע הגסטרוסקופיה.
    ניתן לנסות בדיקת צואה אך אומפרדקס יכולה להשפיע על זה גם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו