מה קודם למה..עזרה בבקשה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה קודם למה..עזרה בבקשה..
    מיקי
    17/05/2013

    שלום רב, בת 29, לאחר בעיות בריאות מרובות תוך שנתיים:
    קרשיות יתר לאחר בירור של 4 הפלות
    ואנדומטריוזיס

    לפני חצי שנה עשיתי בדיקת דם כללית ותפקודי כבד היו גבוהים מאז עשיתי עוד בדיקה ועדיין היו תפקודי כבד גבוהים והרופאת משפחה שלי לא טרחה לבדוק וכעת בדיקת דם שלישית - הם לא ירדו ואף עלו , תת פעילות בלוטת תריס , כולסטרול וטריגליצרידים.... אני אוכלת בריא לא אוכלת בשר אלא רק דגים ירקות פירות ואגוזים ופעילה מעט...
    יש לי כאבים כרוניים בבירור שמתמשך יותר מדי זמן שכם ימין כמו דקירות. ומקרין לצוואר וגרון ימין ואני מתחילה מאוד לדאוג לאור תוצאות בדיקות הדם.... אני חשבתי להתחיל טיפולי פוריות (אין לי ילדים) אך אני מרגישה שמשהו ממש לא בסדר איתי ולא יודעת מה לעשות קודם- בירורים בדיקות... לאיזה סוג של רופא כדאי לפנות.... האם יש משהו בינתיים שאפשר לעשות כדי להקל על הגוף מבחינת התזונה? התוצאות שהתקבלו : got- 55 gpt - 70 שני בדיקות לפני גם חרג מטווח הנורמה ולא ירד מאז... ה HDL גבוה , כולסטרול 240 וטריגליצרידים 188.... אני אוכלת בריא מאוד מאחר ויש לי את הקרישיות אנדומטריוזיס ועד עכשיו ניסיתי הריון.... בבקשה... מה קודם? לאן לפנות? אשמח לתשובה על מה זה יכול לרמז מאחר ועברתי מספיק עד עכשיו בשביל להתרגש מזה..... תודה לתשומת הלב , מיקי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה קודם למה..עזרה בבקשה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קודם למה..עזרה בבקשה.. - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    19/05/2013

    ההפרעה רקלה ואם יש לך עודף משקל סביר שכל רקע כבד שומני האם נלקחה סרולוגיה זיהומית ואוטואימונית? כדאי לעשות US בטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופסור דורון

    מיקי
    19/05/2013

    תודה על תגובתך המהירה! אני לא מלאה אלא עליתי במשקל.. יש לי בעיה פתאומית בבלוטת תרס וכאבים גם איזור הצוואר וגם איזור שכם ימין. האם יכול להיות שבלוטה קודמת לכבד או כבד לבלוטה? תודה רבה לך שוב!
    בהתאם לתשובתך אפעל, מיקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו