מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ממצאים בסי.טיסוזי16/06/2013
בסי.טי. בטן שעשיתי בגלל כאבים ,נכתבו הממצאים הבאים:
בכבד אונה ימנית מאורכת 200 מ"מ ללא תהליך מוקדי.
בטחול מספר מוקדים היפודנסים זעירים פחות מ5מ"מ קטנים מידי לאפיון.גרנולומות?
(לציין שיש לי סרקואידוזיס)
לבלב תקין בגודלו ללא הרחבה של צינור הלבלב מוקד היפודנסי זעיר בלבלב 4"מ
בצפיפות נוזל כנראה ציסטי.
חומר ניגוד מילא את המעי הגס ומודגם עיבוי דופן של הסיגמה הדיסטלית ושל הרקטום עם האדרה והסננה של השומן במזו. ריבוי כלי דם לאורך המזו עם בלוטות קטנות. ממצאים אלה יכולים להתאים לקוליטיס-פרוקטיטיס.לא הודגם נוזל חופשי בבטן ובאגן.
מה פירוש הממצאים: בלבלב,בטחול ובעיבוי דופן של הסיגמה? ומה צריך לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאים בסי.טי - תגובה
פרופ' דורון זמיר18/06/2013כבד לא ספיציפי אונה ימנית מעט מוגדלת. הממצאים בטחול קטנים לאפיון -לבדוק אם היו בבדיקות קודמות. למעי-יש לעשות קולונוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ממצאים בסי.טי-שאלה נוספת
סוזי18/06/2013לגבי המוקדים ההיפודנסים בטחול ובלבלב- בסי.טי קודם לפני שלוש וחצי שנים,הם לא נצפו. אבל הרופא שפירש את הסי.טי הפעם היה מאד יסודי,בפעם הקודמת זה היה יותר כללי.
לגבי הבעיה במעי- הייתי היום אצל רופאה גסטרולוגית והיא נתנה לי לעשות בדיקת
סיגמוסקופיה ולא קולונסקופיה,היא טענה שזה מספיק,ובכל מקרה קולונסקופיה עשיתי לפני שלוש וחצי שנים. ואז לא מצאו מאומה.
האם נראה לך שמספיק סיגמוסקופיה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממצאים בסי.טי - תגובה
פרופ' דורון זמיר20/06/2013אם עשית סיגמו ובעבר קולונו מספיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

