מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גסטרוסקופיהדוברת בצלאל05/07/2013
שלום,
שמי דוברת בצלאל בת 30. לאחר שנה של כאבים בטן עליונה, בחילות, חוסר תאבון וירידה במשקל (ירדתי בתקופה זו כ-8 קילו) ולאחר דחיות רבות של בדיקת הגסטרוסקופיה, אתמול ניגשתי לבדיקה ולהלן התוצאות:
ושט תקין, מעבר ושט קיבה תקין בגובה 42 ס"מ. קיבה כולל היפוך תקינה. שוער תקין. בצל התרסריון תקין. המעבר לחלק השני נראה מוצר מעט עם קושי להתקדם ודפורמציה במיקום, ללא נצפה ממצא מוקוזלי חלק שני תקין.
אבחנה אנדסקופית: DUODENAL ANOMALY. נלקחה ביופסיה מהאנטרום.
היא כתבה המלצות שיש להשלים בירור ע"י CT בשאלה של SMA SYNDROME. מה פשר הדברים? האם כל הסבל שאני עוברת קשור לתרסריון שלא נבדק במלואו ולא נלקחו ממנו ביופסיות? יש לי גם את הבעיה של הירידה במשקל ואני יודעת שלעיתים זה קשור לתרסריון.
האם הבדיקה תקינה ואפשר מעט להירגע? האם חייבים סיטי בטן? זו בדיקה עם המון קרינה. אני מאוד חוששת לקרוהן/קוליטיס, האם זה קשור למה שאובחן בבדיקה? ממש רוצה לשים סוף לסבל ולחזור למשקלי. קראתי באינטרנט שבמידה ומדובר בתסמונת ה-SMA, יש להעלות במשקל-וזה הפתרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטרוסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר08/07/2013כדאי לשאול את הגסטרואנטרולוגית המטפלת CT יעשה האבחנה של SMA שהיא היצרות פיזיולוגית של מעבר בתריסריון בשל זווית בעייתית ולחץ חיצוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה
דוברת בצלאל08/07/2013ודה רבה על המענה. האם תסמונת זו חמורה ומסוכנת? האם ניתן להיפטר ממנה באיזשהי דרך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר08/07/2013הסיפור מצריך התרשמות גסטרואנטרולוג במרפאה לצערי לא ניתן לאבחן בדיוק על סמך הסיפור בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

