מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובהעאיישה09/07/2013
יש לי עבר של עצירויות,התמכרות למשלשלים מזה 3 שנים,משלשלים כגון מיץ אלוורה,מיץ שזיפים 400 גרם,נרות גליצרין,נורמלקס ואחרים,משתמשת כל יום,לאחרונה התחלתי לעבור גמילה מהם ורציתי לשאול האם כדאי השנה לא לצום על מנת לתת למעיים להתאושש ולהסתגל למצב של חוסר שימוש במשלשלים?
כרגע ירדתי בכמות לא חדלתי לחלוטין משימוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני אשמח לתשובה
עאיישה09/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק10/07/2013אני חושב שניתן לצום אך מציע להשתמש בסיבים כגון konsylכאשר את פותחת את הצום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,סליחה אבל יש לי תוספת לשאלתי
עאיישה10/07/2013אני מנסה שלא להשתמש במוצרים כמו קונסיל, שניה שעברה ובכלל למרות אכילה כמות גדולה מאוד של סיבים, מעל 3 ק"ג של ירקות וקילו של פירות הייתה לי בעיה של עצירות, וכל המוצרים כגון קונסיל ובן פייבר וכדומה משפיעים על הכיבה גם על ידי יצירת הסתגלות לכמות הגדולה של הסיבים, אני לא רוצה לחזור ללופ של כמויות גדולות של מרככי צואה או מצד שני מגדילי נפח, האם באמת הצום לא ישפיע על מצב פעילות המעיים?
באסלאם אם יש חשש לפגיעה בבריאות זה חאראם(פשע נגד אללה) לצום ולכן אני רוצה להיות בבטחה שאני לא אגרום לעצמי להידרדרות במצב שוב גם כך יש לי הפרעות אכילה למיניהן
רוב תודות וסליחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,סליחה אבל יש לי תוספת לשאלתי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק12/07/2013מאחר שיאת אוכלת במשך הערב במהלך הצום אני חוש שניתן לקבל מספיק סיבים.
אבל אם את רואה אחרי כמה ימים שלא טוב לך אז כנראה לא כדי להמשיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

