גוש בלוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גוש בלוע
    zahav
    30/08/2013

    שלום רב ,מזה כ 3 חודשים ברציפות ( זה היה גם בעבר אולם לא בעוצה הנוכחית) . שאני מרגישה לאורך כל שעות היום כמו גוש בגרון . כאילו שתקוע לי משהו שגורם לתחושת בחילה ורצון להקיא. אני שותה הרבה משקאות תוססים בעיקר סודה כי הגרפסים כתוצאה מהשתיה גורמים למעין הקלה. אני בת 53 בריאה באופן כללי.עברתי קולונסקופיה. גסטרוסקופיה ובדיקת הליקובקטור והכל יצא תקין ( אני מקפידה גם על בדיקת דם סמוי בצואה . התחושה שתארתי מקשה עלי את החיים ולרוב האוכל חוזר לי (אין לי תחושת צרבת ) מה שקרוי באופן המקצועי ריפלוקס. לצערי עד אשר אני לא מקיאה את נשמתי אין לי הקלה. התרופות שאני מקבלת הם : ארט 50 לפרקים (אני מטופלת של מכון ראומטולוגיה) חצי שעה לפני אני לוקחת תמיד אומפרדקס עפ"י הנחיות הרופאה. סימבקור לכולסטרול. אקטיבל לתופעות גיל מעבר. הקטנתי את כמויות האוכל ואני בוררת את המאכלים ואפילו מקפידה לישון כשעתיים לאחר סיום ארוחה . אולם כלום לא מועיל. אשמח לקבל חוו"ד .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוש בלוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש בלוע - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    01/09/2013

    למרות סיכוי מסויים לקליניקה בשל רפלוקס , יתכן רקע פונקציונלי. בכל מקרה מומלצת בדיקת אא"ג וגסטרוסקופיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו