קולונסקופיה -שאלה בנוגע לתזונה מקדי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קולונסקופיה -שאלה בנוגע לתזונה מקדי
    נעמה
    26/11/2013

    שלום,
    אני עומדת לעבור קולונסקופיה במכון גסטרו בסורוקה, בדף שקיבלתי עם ההוראות, כתוב לגבי היום ה3 וה2 לפני , כל מה שאסור ומותר.
    לא מופיע כלום לגבי ביצים , אבל בהוראות של מכונים אחרים שראיתי ברשת ראיתי שכן מותר ביצים (+עוף + הודו+ מאכלי חלב, + לחם לבן ופסטות מקמח לבן), אז אני מניחה שמותר.
    האם מותר להשתמש בשמן/מרגרינה? למשל להכין ביציה, או להכין פנקייק? (ביצים+ חלב + קמח+ סוכר אמור להיות בסדר?)
    ב. כמה זמן לאחר שתיית הפיקולקס משלשלים? והאם זה בגלים או בפעם אחת? (מנסה לחשב אם אפשר לעבוד יום קודם, או שאתה מנוטרל)
    ג. האם זה עלול לגרום לבחילות?
    ד. בנוגע ללקסדין (כדורים) כמה זמן בערך לוקח עד שמגיבים? והאם כאן עשויה להיות בחילה גם כן?
    ה. כמה שעות לאחר הרדמת הטישטוש של הבדיקה ,אפשר לנהוג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונסקופיה -שאלה בנוגע לתזונה מקדי - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    26/11/2013

    ניתן לעבוד אם יש שירותים זמינים ואיני רואה צורך בהגבלה של ביצים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אפשר לענות בבקשה

    נעמה
    26/11/2013

    שלום פרופ' זמיר,
    תודה על תשובתך.
    לא ענית לי וזה חשוב : מה לגבי שימוש בשמן/מרגרינה לטגן חביתה או פנקייק? מותר?

    לגבי יתר השאלות : האם הפיקולקס עשוי לגרום בחילות? (אני רגישה מאד)
    מה קורה אם מקיאים את זה? אי אפשר יהיה לעבור את הבדיקה?

    ולגבי הפיקולקס וגם הלקסדין :
    תוך כמה זמן הם עשויים לפעול (טווח זמנים) והאם מדובר בפעם אחת , או כל פעם גלים של שלשולים?

    אם כתוב שעלי לקחת ב 20 בערב את הלקסדין, האם ניתן להקדים בשעתיים, (יומיים לפני הבדיקה) - יש לי משהו חשוב ועלי לצאת מהבית ב 20 אחרי שילשולים.....
    ואני רוצה להיות אחרי הבלגן שגורם הכדור? אם זה לא ממש קריטי להקדים ושעתיים מספיקות, אז טוב.
    אם לא צריך יהיה לוותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אפשר לענות בבקשה - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    04/12/2013

    פיקולקס יכול לגרום להקאה. אוכל מטוגן במסגרת המותר אינו מפריע הקאה של החומר המשלשל תוריד את איכות ההכנה ולפיכך אם יש חשש הוסיפי עוד יום דיאטת הכנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה בנוגע לתרופות ותוספים? בימי ההכנ

    נעמה
    02/12/2013

    בימי ההכנה האם לקחת את התרופות והתוספים הרגילים שלי :
    10 מ"ג סימבקור,
    1-2 סידן
    6 אומגה 3 (להורדת טריגליצדרידים ודווקא תורם מאד ליציאות "טובות")
    ויטמין D
    ויטמין B12

    האם לוותר על כלם גם בשני ימי הדיאטה ? או רק ביום האחרון של הנוזלים וביום הבדיקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה בנוגע לתרופות ותוספים? בימי ההכנ - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    04/12/2013

    את יכולה לקחת התרופות אם כי מהן רק הסימווקור כדאי שלא להפסיקו רפואית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו