התלבטות לגבי ניתוח ניסן וניתוח בקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות לגבי ניתוח ניסן וניתוח בקע
    טרוד
    01/12/2013

    שלום רב,
    אני חייל בן 21 שסובל מזה כמה שנים מרפלוקס וכאבי בטן, שלאחרונה החמירו לי יותר.
    לפני כשנתיים עברתי בדיקת גסטרוסקופיה שבה נמצא גסטריטיס קלה ובקע סרעפתי 3 ס"מ.
    טופלתי בלוסק, לנטון ודומיהם. הכדורים עזרו בתחילה אך אחרי תקופה כבר פחות, וגם החלטתי להפסיק אותם לאחר שחשתי בתופעות לוואי של כאבי בטן, ולאחר שקראתי כל מיני תופעות לוואי שהם יכולות לעשות, כמו ספיגת וויטמינים לא טובה, מה שאובחן גם אצלי, רמות ברזל נמוכות... ופשוט החלטתי שאני לא רוצה לחיות באיכות חיים כזו, שאני חיי על כדורים, ונמנע מלאכול אלף ואחד מאכלים שמחמירים לי את הריפלוקס.
    פניתי לגסטרולוג ששלח אותי להדמיית וק"ט עם שתיית בריום, בדיקה שהדגימה רפלוקס מסיבי עד שליש עליון של הוושט.
    הגסטרולוג המליץ בשניה על ניתוח ניסן ועל תיקון הבקע, ניתוח בצורה לפרסקוופית.
    כשחזרתי עם התוצאות אל הרופא הצבאי, הוא מהר מאוד הוריד לי את הרוח מהמפרסים, וטען שזו טעות לעשות את הניתוח ושזה ניתוח מסוכן ושאפשר לחיות עם בקע ורפלוקס כל החיות במידה ואני שומר על ההנחיות...
    זה מאוד מטריד אותי, מה להחליט? האם להמשיך עם הכדורים וצורת החיים המגבילה הזו? או לעשות ניתוח עם כל הסיכונים שלו ולסיים עם הבעיה אחת ולתמיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי ניתוח ניסן וניתוח בקע - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    04/12/2013

    כדאי לבצע בדיקת PHMETRY ומנומטריה לפני שקילת ניתוח. אם מינון גבוה של לוסק ודומיו אינו מועיל כדאי לשקול בגילך ניתוח אך רק אחרי הבדיקות שציינתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו