כאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים
    דלן
    25/01/2014

    שלום מאז כחצי שנה יש לי כאבים בטבור הלכתי ברופא כשהוא חושד בשבר הלכתי לאולטרסאונד ולא ראו שבר הם אמרו שכנראה זה שבר קטן הם מתעקשים על שבר כי זה מראה את כל הסימנים זה בעיקר כואב שאני מרים משהו כבד הלכתי לעוד רופא הוא אמר שאופציה שניה שזה (יש לי מעי רגיז ) שזה בגלל המעי הרגיז עכשיו עברת שנה קשה עם בנך בבית החולים אז מכל הפחדים והלחצ׳ים המעי מקבל התכווצויות בגלל שיש לך מעי רגיז ושלחו אותי לקבל יעוץ מגסטרו והתור לשלושה חודשים את חושב שיש לי ממה לפחד ולרוץ מהר למיון או ,לחכות לתור שזה לא משהו מסוכן וחשוב לציין אין שינויים פעם בח׳ודש יש שינויים בכאבים אבל כנראה זה לא נקרא שינויים פעם בחודש , אז לחכות לתור או שתרוץ למיון וכו ?? ואם כן אתה חושב שזה משהו מסוכן כמו המעי הגס חס ושלום? אני ממש בלחץ למרות כמה חוות דעת של רופאים שאומרים שזה כלום או שבר או כל מיני דברים קטנים חשוב לציין גם שכאילו ני מריש שמשהו מושך לי מתוך הטבור אבל בכל זאת אני רוצה לקבל מגסטרו חוות דעת אשמח לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    26/01/2014

    זה לא נשמע משהו רציני ואני חושב שניתן לחות ליעוץ גסטרו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו