חשובה לי תשובתך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשובה לי תשובתך
    .
    29/01/2014

    צהרים טובים דוקטור וסליחה על אורכו

    אימי עשתה צילום סיטי שלא היה ספציפי לכבד ,ובתשובה של ה- סיטי היה רשום שחמת כבד ,

    רופא כבד שלח אותה לבצע גסטרוסקופיה,
    ובדיקות דם שקשורות לכבד ,

    לאימי יש תור בעוד חודש לרופאת כבד ,ואני ממש בחרדה ולחוצה ,

    היום קיבלתי את התוצאות של בדיקות ה - דם של הכבד
    מרופאת המשפחה שאמרה שיצאו תקינות, ואתמול הרופא שביצע את הגסטרוסקופיה אמר שהבדיקה תקינה

    1 אין לי שום מושג מה התוצאות של בדיקות דם של הכבד ,וכן הגסטרוסקופיה התקינה ,אומרים לגבי שחמת כבד , היום , ובהמשך,


    2 אם צריך תרופה ,ואם יש תרופה ,מה אפשר לעשות ,איזה בדיקות נוספות כדאי לעשות , אני ממש בדילמה ובחרדה

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשובה לי תשובתך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשובה לי תשובתך - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    30/01/2014

    אם בדיקות הדם וגם גסטרוסקופיה תקינה אז אין מצב של שחמת מתקדמת.
    לכן יש זמן לחכות ליעוץ רופא גסטרו/כבד.
    השלב הראשון של הבירור הוא לחפש את הגורם למחלת הכבד- נגיפים למניהם למשך וכבד שומני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו