כאבי בטן עליונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן עליונה
    זהבית
    09/06/2014

    שלום ,
    רציתי להתייעץ ולקבל חוות דעה נוספת ,אני בת 25 בריאה ורזה אני סובלת מכאבי בטן עליונים כ5 חוד' , הרגשה של חוסר נוחות ,כבדות ולעיתים חמימות הכאבים מתחזקים בעיקר בלילה , כמו כן כשאני מתעטשת כואב לי בבטן לאורך קו הטבור כמו כן יש לי ליחה שלעיתים רחוקות מלווה בשחור/אפור כהה
    ביצעתי 2 בדיקות :
    אולטרסאונד בטן עליונה וכליות –יצאה תקינה +בדיקת תבחין נשיפה שגם יצאה תקינה עם ממצא שלילי (0.44)
    כיום אני נוטלת כדורי אומפרדקס 20 מ"ג פעמיים ביום במשך חודש מתוך חודשיים שרופא המשפחה רשם לי ,שבוע שעבר ביקרתי אצל רופאת גסטרו היא אמרה להמשיך עם הכדורים ורק אם כאשר אסיים עם הכדורים והכאבים שהיו יחזרו באותה תדירות כשהיו היא תפנה אותי לבדיקת גסטרוסקופיה.
    1)רציתי להתייעץ האם ישנן בדיקות נוספות שאני אמורה לבצע לאור האמור שציינתי לעיל לגבי הליחה עם הרוק השחור וכן הכאבים שיש לי כשאני מתעטשת ולקבל חוות דעת נוספת בכללי .
    2)האם ישנו קשר מסויים לנטילת הכדורי ארקוקסיה שנטלתי לפני שחלו לי הכאבים האלו בהפרש של כחודש?
    אודה לעזרה ולייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן עליונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן עליונה - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    09/06/2014

    יתכן קשור לארקוקסיה.
    לא ניתן לתת חוות דעת רפואית בפורום.
    מציע לפעול בהאתם ליעוץ של רופא הגסטרו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו