כאב בטן תחתונה צד שמאל 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בטן תחתונה צד שמאל 4 חודשים
    דינה סגל
    30/09/2014

    היי.
    שמי דינה ואשמח לעזרתכם לגבי כאב בטן תחתונה צד שמאל כבר 4 חודשים. מדובר בכאב בטן חד, מעין צביטה או התכווצות במקום מאוד ספציפי שחולף תוך מספר שניות. הנ"ל ללא קשר מובהק לאוכל, יציאות וכד'.
    בדיקה גיניקולוגית ואולטרסאונד גינקולוגי - תקין
    אולטראסאונד דרכי שתן וכליות - תקין
    בדיקות דם, שתן, צואה (כולל דם סמוי), ציליאק - תקין למעט Blastocystis hominis
    קבלתי אנטיביוטיקה, עוצמת ותכיפות הכאב פחתו (אך אני לא יודעת אם בהכרח בגלל האנטיביוטיקה ולדעת הגסטרו הכאב לא קשור לחיידק לכתחילה) אבל הכאב עדיין נמצא.
    אשמח לדעתכם האם נדרש תהליך בירור מעמיק יותר? ואם כן, איזה?
    וכן לדעת האם כאב בטן מהסוג הזה עשוי לסמן על משהו חמור או לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן תחתונה צד שמאל 4 חודשים - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    05/10/2014

    זה נשמע כמו מעי רגיז.
    יש להתייעץ עוד פעם עם רופא גסטרו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו