מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשד להליקובקטרמני01/11/2014
שלום. אני בחור בן 26. בריא בדרך כלל. יש לי כבר כמעט חודשיים כאבים בבטן העליונה מתחת לצלעות (הרופאים אמרו אפיגסטריום) וניסיתי כבר לקחת אומפרזול ולנסופרזול אך התרופות לא השפיעו והכאבים אפילו התגברו. יש לציין שלקחתי את שני התרופות לתקופה של עשרה ימים ולא היה שיפור. בנוסף לזה הכאבים הם לפעמים גם יותר למטה מסביב לפופיק וגם באזור החזה. ניסיתי לעשות תבחין נשיפה c13 ל-HP אך זה יצא שלילי תחת השפעה של רניטידין - זנטק שנתנו לי במיון יום לפני זה שהכאבים היו חזקים. מה שהרופא גסטרו שהלכתי אליו אמר שזה לא משפיע, הקאתי חלק מהחומר אך הטכנאי אמר שזה לא משפיע ויצאו לי ערכים נמוכים בבדיקה. בבדיקה עצמה גם לא נשפתי אלא חיברו לי צינורית לנחיריים. ושתיתי נוזל שקוף ומר כזה. זאת הבדיקה הנכונה ? בנוסף לזה עשיתי בדיקות דם , שתן וצואה וכל אלה יצאו תקינות ואמרו לי שיש לי דיספפסיה ונפיחות ברום הבטן. עשיתי גם אולרסאונד בטן ויצא תקין. הרופא גסטרו שהלכתי אליו אמר שאין צורך בגסטרוסקופיה כי הטיפול יהיה בכל מקרה בלנטון במשך חודש מה שהרגשתי שעשה לי עייפות וכאבי ראש. אינני יודע מה זה עוד יכול להיות. ההרגשה שלי היא שמשהו לא טוב קורה לי בגוף אולי איזה דלקת כלשהי ? יש לי נקודה אדומה ובולטת באמצע הראש, אין לי מושג אם זה קשור אחד בשני. אודה לעזרתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד להליקובקטר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק01/11/2014קשה לתת תשובת איבחון בפורום.
בגיל שלך בהחלט מספיק לתת טיפול עם אומפרזול וכדורים דומים ואם אין הטבה אז לדעתי יש מקום לגסטרוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

