חשד להליקובקטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד להליקובקטר
    מני
    01/11/2014

    שלום. אני בחור בן 26. בריא בדרך כלל. יש לי כבר כמעט חודשיים כאבים בבטן העליונה מתחת לצלעות (הרופאים אמרו אפיגסטריום) וניסיתי כבר לקחת אומפרזול ולנסופרזול אך התרופות לא השפיעו והכאבים אפילו התגברו. יש לציין שלקחתי את שני התרופות לתקופה של עשרה ימים ולא היה שיפור. בנוסף לזה הכאבים הם לפעמים גם יותר למטה מסביב לפופיק וגם באזור החזה. ניסיתי לעשות תבחין נשיפה c13 ל-HP אך זה יצא שלילי תחת השפעה של רניטידין - זנטק שנתנו לי במיון יום לפני זה שהכאבים היו חזקים. מה שהרופא גסטרו שהלכתי אליו אמר שזה לא משפיע, הקאתי חלק מהחומר אך הטכנאי אמר שזה לא משפיע ויצאו לי ערכים נמוכים בבדיקה. בבדיקה עצמה גם לא נשפתי אלא חיברו לי צינורית לנחיריים. ושתיתי נוזל שקוף ומר כזה. זאת הבדיקה הנכונה ? בנוסף לזה עשיתי בדיקות דם , שתן וצואה וכל אלה יצאו תקינות ואמרו לי שיש לי דיספפסיה ונפיחות ברום הבטן. עשיתי גם אולרסאונד בטן ויצא תקין. הרופא גסטרו שהלכתי אליו אמר שאין צורך בגסטרוסקופיה כי הטיפול יהיה בכל מקרה בלנטון במשך חודש מה שהרגשתי שעשה לי עייפות וכאבי ראש. אינני יודע מה זה עוד יכול להיות. ההרגשה שלי היא שמשהו לא טוב קורה לי בגוף אולי איזה דלקת כלשהי ? יש לי נקודה אדומה ובולטת באמצע הראש, אין לי מושג אם זה קשור אחד בשני. אודה לעזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד להליקובקטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד להליקובקטר - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    01/11/2014

    קשה לתת תשובת איבחון בפורום.
    בגיל שלך בהחלט מספיק לתת טיפול עם אומפרזול וכדורים דומים ואם אין הטבה אז לדעתי יש מקום לגסטרוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו