מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך מטפלים באוויר כלוא בקיבה ובושט?בן 2924/02/2015
אני מאובחן מזה שנה בבקע סרעפתי קטן ומחלת ריפלוקס, הבעיה שבחצי שנה האחרונה אני סובל בעקבות הבקע ברמות קשות ממצב של אוויר כלוא בקיבה ובושט שגורם לגרעפסים כל היום אני בחוסר תפקוד טוטאלי, אי נוחות וכאבים כרוניים בגוף, אי נוחות בגרון ובבליעה, אחרי אוכל אני במשך שעתיים בסבל של גיהנום עד שגרעפסים לאט לאט ובקושי מצליחים להשתחרר, האוויר הכלוא גורם לי להרגיש חנוק, תקוע ומזועזע... אני כמובן מטופל באומפרדקס אבל זה לא עוזר כלל למצב של האוויר הכלוא אלא רק לריפלוקס של חומצות, איך כן אפשר לטפל, אם בכלל במצב של אוויר כלוא כמו שלי?(הרופא גסטרו שהייתי אצלו אמר שהוא לא יכול לעזור לי חוץ מלרשום תרופה כמו אומפרדקס)...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מטפלים באוויר כלוא בקיבה ובושט? - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/02/2015לא כל כך ברור מה קורה אך סביר להניח שיש אלאמנט של רפלוקס.
אני מציע נסיון טיפול עם gaviscon בנוסף לאומפרדקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת אם אפשר...
בן 2926/02/2015קראתי על מצב שנקרא דיספפסיה, האם מצב כזה יכול להסביר את התלונות ויכול להיות שאני סובל גם מדיספפסיה? איך מאבחנים דיספפסיה? בקע סרעפתי יכול לגרום דיספפסיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת אם אפשר... - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק27/02/2015דיספפסיה היא כאבים בבטן עליונה.
בדרך כלל משהו שמגיב לטיפול כמו אומפרדקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

