מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ דם לא מאוזן,דופק גבוהדני27/12/2012
אני בן 53
מקבל לילד טריטייס 5 פעמיים ביום
פלוס 12.5 דיזותיאזיד
בשבוע האחרון גיליתי שלחץ הדם יצא מאיזון
הרופא הוסיף לי 5 מג אמלודיפין
אני מרגיש אחרי האמלו למשך שעות דופק כבד לא רגוע הלב פועם כמו במצב היתרגשות
אני בדרך כלל בראדיקרדי עם דופק 50 60
ועם האמלו מגיע ל75 ממוצע
התחושה הזאת של היי כזה מפריעה לי
בגלל שיש לי מידיי פעם תופעה של פעימות מוקדמות
נתנו לי קרדילוק לשימוש בשעת הצורך להפחית את התופעה
לוקח רק בשעת הצורך את הקרדילוק כפעם ב חודש חודשיים.
והנה הרופא אומר לי שאקח את הקרדילוק כל יום, עם האמלו כדי להפחית את הדופק
אם זה מפריע לי
האם האמלו היא התרופה האידיאלית במקרה זה?
היש מה לתת לי שלא ישפיע על הלב?ויאזן את לחץ הדם
קראתי על התרופה באינטרנט
האם שימוש ממושך בדופק 70-80 עשוי לגרום אי ספיקת לב?
היות והתרופה מגבירה זרימת דם ללב,איך הדבר עשוי להשפיע על המסתם המיטרלי,? מיטרל פרולפס מינימלי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם לא מאוזן,דופק גבוה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2012שלום לך,
אני לא מתיימרת להחליף את הרופא שלך בקשר לטיפול ולאיזון לחץ הדם שלך.
אני לא מכירה את כל השיקולים שהופעלו בטיפול בך, אבל רק שתי הערות קטנות:
חוסם ביתא כגון קרדילוק היא לא תרופה שניתנת לפי צורך, אלא באופן קבוע.
כשתרופה גורמת לתופעות לואי לא רצויות, אני לא נוהגת לתת תרופה נוספת שתבטל אותן, אלא מפסיקה את התרופה הראשונה.
בשורה התחתונה, אפשר לשקול להמשיך עם קרדילוק באופן קבוע במקום תוספת האמלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

