האם יכול להיות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יכול להיות?
    ת.
    09/01/2013

    אני גרה בקנדה.מאחר וקר כאן הבתים מחוממים.אני גרה בבניין קומות שיש בו חימום בכל דירה, אנחנו לא מחממים את הדירה בכלל כי הדירה היא דרומית וכשיש שמש חם מאוד בדירה בזכות חלונות מהריצפה ועד התקרה (ממש חממה).בכל זאת חם בדירה כנראה מהדירות הסמוכות, מעל ומתחת.יש חלונות מאוד קטנים שניתן לפתוח אותם אבל מאחר והם כה קטנים הם לא מאווררים את הבית כראוי וגם כשפותחים את החלון רק חצי ממנו פתוח.בדר"כ רק באזור פינת האוכל שם יש 2 חלונות קטנים שאני פותחת חלק מהם למטרת אוורור.מלבד זאת,בכל הבית החלונות סגורים.היום קרה לי דבר מוזר.עבדתי בבית בפינת העבודה שלי המצויה בחלק פנימי בבית, רחוקה ממקור אוורור כלשהו, ולאט לאט התחלתי לפתח כאב ראש המתבטא בלחץ במצח וראייתי התחילה להטשטש.החלטתי שכנראה אין מספיק אוורור ואויר טבעי בבית ויצאתי החוצה.טיילתי בחוץ כחצי שעה ולאט לאט הלחץ בראש החל לחלוף וראייתי שבה לאח זמן מה לאיתנה.האם יכול להיות שכל זה קורה בגלל שאין אוורור טבעי ומספיק בבית? מעבר לכך אני בריאה ואין לי שום בעיה אחרת. אגב, אני בת 38.אין לי מיגרנות בכלל (למשל כשיצאתי החוצה אור היום לא הפריע לי בכלל) ולא סובלת מכאבי ראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יכול להיות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יכול להיות? - תגובה

    ד''ר מיכאל ויינפאס
    09/01/2013

    לכאורה זה אכן יכול להיות מהסיבה שאת ציינת
    ובכל זאת הייתי עושה הערכה נוירולוגית ליתר ביטחון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו