עדיין מתלבט לגבי ויטמינים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדיין מתלבט לגבי ויטמינים
    יוסי
    25/02/2013

    בן כ-50, בריא בדר"כ פרט לאבני כליה ונטיה ללחץ דם טיפה גבוה.
    רמת ויטמין D: 12 ננוגרם למ"ל (קופ"ח מכבי- דפישנסי: מתחת ל-10. היפו-ויטמינוזיס: 10-32. ספישנסי: 32-100. טוקסיסיטי: מעל 100).
    הרופא המליץ לי ליטול 2,000 יח' בי"נ ליום במשך כחצי שנה.
    אם אטול 2,000 יח' בי"נ ליום, עפ"י חישוב (יש מחשבון לשם כך ברשת), אגיע ל-32 ננוגרם למ"ל.
    הבנתי שרצוי להגיע לרמה בדם של מעל 32 כדי להגיע ל: ספישנסי.
    גם קראתי באינטרנט (לא ברור אם באתר מהימן) שמומלץ להגיע ל- 40-50 ננוגרם למ"ל משום שזו כנראה (?) הרמה המומלצת.
    כדי להגיע לערך מטרה של 44 ננוגרם למ"ל, עלי ליטול, עפ"י חישוב (יש מחשבון לשם כך ברשת), 3,200 יח' בי"נ ליום.
    1. האם אכן מומלץ שאגיע לרמה בדם של 44 ננוגרם למ"ל?
    2. האם מינון יומי של 3,200 יח' בי"נ אינו מוגזם?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין מתלבט לגבי ויטמינים - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    26/02/2013

    שלום,
    ההמלצה שלי הינה גם 2000 יחידות ליום.
    אני מכירה את ההמלצות להציף את הגוף בויטמין D . לא ראיתי מחקרים מדעיים
    שמוכיחים יעילות ובטיחות של שיטה זו.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו