מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כל כמה זמן נהוג לעשות בדיקות דםי20/05/2013
בן 45 רזה ! עשיתי בדיקות דם לפני כ-8 חודשים שהיו בסדר,כולל הולטר לב ולב במאץ גם תקין (בגלל דפיקות לב חזקות). אולם מזה כמה חודשים הרגשה לא טובה כללית :עיפות,חוסר אנרגיה,דפיקות לב בעוצמה,כאבי מרפקים ב-2 הזרעות,לפעמים כאבי חזה (כאבים בכתף כנראה דלקת שלא עוברת מהכדורסל פעם בשבוע),
דקירות בבטן מדי פעם והמון מחשבות (יש לציין יש סרטס עקב לחץ עבודה)- ישן 8 שעות בלילה אוכל תקין רזה 72 קג 185. האם יש בדיקת דם מקיפה שמראה הכל , האם ניתן לגשת בשנית לרופאת המשפחה ולבקש שוב בדיקות דם והאם יש משהו ספציפי שמומלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל כמה זמן נהוג לעשות בדיקות דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/05/2013שלום,
הסימפטומים רבים ולא ספיציפיים . אתה גם מציין סטרס. אולי האבחנה דוקא בכיוון של חרדה, התקפי חרדה וכו'.
במקביל - אם לא נשלחו- בדיקות: ס"ד , תפקוד בלוטת התריס, ש"ד , תפקוד כבד וכליה
ורמות ויטמינים וברזל.
לגבי השאלה בכותרת: אין כללי ברזל. מקובל לבדוק פרופיל שומנים מעל גיל 30 אחת לשנה-שנתיים . כל השאר תלוי בסיפור הקליני, סיפור משפחתי, בדיקות קודמות , גורמי סיכון וכו'.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי בדיקות ומה שאתה מתאר
שירלי21/05/2013אני לא רופאה, אבל מהניסיון האישי שלי תומכת במה שהרופאה ציינה, שאולי זה נובע מסטרס ומחרדה וזה הכיוון שאתה צריך לטפל בו. אני חושבת שקודם כל באמת תיגש לרופאה ותבקש בדיקת דם ושתן כללית ותראה מה אומרות התוצאות (מגיעות אחרי יממה בערך). תציף בפניה גם את שאר הדברים, כולל הלחץ ותראה לאן תכוון אותך. בנתיים, יש כל מיני שיטות לנסות להפחית את הלחץ - דמיון מודרך, מדיטציה, תוספי מזון לעשות ספורט, יוגה ועוד. ממליצה שתבחן איזו דרך עדיפה עליך ותוכל להתמיד בה ופשוט תתחיל לנסות לעשות את זה ותראה איך תרגיש, אם ובלי קשר לבדיקות. תרגיש טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

