מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות כלליותעדי23/05/2013
שלום ,
אני חודשיים וחצי לאחר לידה ובבדיקות כלליות שאני עורכת כל 3 חודשים נמצא כי יש עליה של פי 3 בALT (מ-15 ל48)
אני נוטלת פלאקווניל 400 מ"ג ביום כמעט 3 שנים, והרבה ויטמינים יכול להיות שזה מזה?
האם מותר להניק עדיין או שחלילה אני מזיקה לתינוק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות כלליות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/05/2013שלום,
מדובר בעלייה קלה באנזים כבד אחד (כנראה לא הרבה מעל לטווח העליון של הנורמה- תלוי במעבדה הבודקת), יתכן שבגלל התרופה, אם כי יכולות להיות סיבות רבות אחרות.
אינני יכולה להמליץ לך בפורום זה על הפסקת תרופה או הנקה.
אינני יודעת מהי המחלה המקורית שעבורה נתנה לך התרופה.
בכל מקרה כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי המשך מעקב .
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם זה מהכדור שאני נוטלת
עדי24/05/2013כבר 3 שנים בעקבות RA, אז הפתרון הוא להפסיק אותו?
בנוסף, אני עדיין לא ירדתי במשקל ואני 12 קג בערך עדיין מעל המשקל שלי , יכול להיות שזה בגלל זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם זה מהכדור שאני נוטלת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/05/2013שלום,
לא וכן. (בסדר הזה)
מאחר ויש סיבות רבות אפשריות לעליה הקלה באנזים כבד (ביניהן גם כבד שומני על רקע משקל יתר), אין הצדקה כרגע להפסיק את הטיפול , לדעתי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

