לימפות בכל הגוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לימפות בכל הגוף
    אלקס
    15/07/2013

    לפני כמה חודשים ההייתי משש את הצוואר והרגשתי שיש לי לימפה קטנה בצד הצוואר נכנסתי בטראומה ופחדים מרוב שקראתי באנטרנט על הדבר סרטן ואיידס -הלכתי לרופא נתן לי אנטביוטקה לא עזרה אלא נהיה לי פטריה בפה -הלימפה לא כואבת לי ולא הייתה כואבת קודם במקרה מצאתי עשישתי צינר אצל רופא א,ז,ג יצא תקיו הגרון ועשיתי אלטרה סאונד לצוואר מצאו שיש אולי שלוש קטנות אכי גדולה 24 ממ אמרו שהן תקינות אני נכנסתי ללחץ התחלתי לעשות כל שבוע בדיקה דם היה wbc נמוכות קצת 4או 5 ופעם6 נכנסתי בטראומה והתחלתי לחפש בגוף מצאתי שיש לי אולי 5 לימפות ליד איבר המין שאני מרגיש אותם בגודל של אפונה גם בבית השחי יש לינ אולי 4 קטנים גם בכתף ליד הצווא ר למעלה יש 2 אבל כל אלה אני מרגיש רק במישוש והלכתי בעשיתי בדיקה hiv פעמים ויצא שלילי(היו לי בעבר יחסי מין לא מוגנים לפני שנים} אני לא יודע מה לעשות ?האם זה נורמלי שיש לימפות בצורה הזו ??האם בדיקה האיידס לא אמינה למין שהיה לפני 3 או ארבע שנים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימפות בכל הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי דעתי אין לך מה להילחץ מזה, היה

    ג'ובניק דחוי
    15/07/2013

    לי את זה גם פעם, היה לי בראש בשני איזורים, לפני איזה משהו כמו חצי שנה, ואז עשיתי מין בדיקה של לימפומות בבית חולים, ואמרו לי שהכל בסדר.
    זה מין חלבונים המופרשים מבלוטות החלם, לרוב כאשר יש הורמונים בגוף.
    אין לך מה להילחץ מזה, אחרי כמה זמן זה עובר.
    יש גם בדיקת סי טי, שאפשר לעשות במידה ואתה מודאג מזה.
    מקווה שעזרתי, להתראות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימפות בכל הגוף - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    17/07/2013

    שלום,
    בלוטות הלימפה בד"כ גדלות בתגובה למחלות זיהומיות שונות ויש בירור שצריך לעשות.(האם יש לך כלב? במקרה זה יש לחשוב על טוקסופלסמה ולטפל). פעמים רבות זו מחלה וירלית, וזה יעבור.
    במידה והבירור לא מעלה דבר והבלוטות גדלות או נשארות, ניתן לשקול ביופסיה.
    אם בדיקת הHIV שלילית- אתה יכול להיות רגוע (משקף את מצבך מלפני כ-3 חדשים)
    הכי חשוב לבריאות- לא לדאוג לשוא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו