שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יעל
    20/08/2013

    שלום,
    אני חיילת וביום שבת קמתי עם חום 38 ללא תסמינים נוספים פרט לסחרחורת ומעט כאב ראש. הלכתי בערב לביקור רופא כי חשדתי שזה קשור לדלקת בשתן שהייתה לי כשבועיים לפני ועברה (ללא נטילת אנטיביוטיקה-רק שציה מרובה, כדורי חמוציות ופעמיים כשהיה ממש קשה נטלתי סדורל). בביקורופא עשו לי סטיק בשתן, והפנו אותי למיון כדי לוודא שאין בעיה בכליות. במיון עשו לי בדיקות דם ושתן ואמרו שאין סימנים לדלקת ושזה כנראה ויראלי. למחרת היה לי חום 40, ואמא נבהלה ולקחה אותי שוב למיון. עשו לי בדיקות יותר מקיפות (צילום חזה, בדיקת דם+שתן, ובדיקת תפקודי כבד). לפי הרופאים לא היה משהו חריג במיוחד. בכל אופן שחררו אותנו ואמרו לחכות 48 שעות ואם החום לא יורד לחזור ביום השלידי. אתמול ניסינו להימנע כמה שיותר מלקיחת כדורים והורדנו את החום עם חומץ ומקלחות קרירות. ביומיים האחרונים התחלתי לאכול טיפה, ויחד עם זאת הגיע הצורך להתפנות.. אולם כל פעם שהלכתי לעשות את צרכיי זה היה נוזלי, שלשול אך ללא כאבי בטן או דחיפות או צורך לחזור כל רגע לשירותים.. השאלה שלי היא האם החום יכול לגרום למעט שיבושים במערכת העיכול או שזו אינדיקציה למחלה מסוימת שלא תפסו במיון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    21/08/2013

    שלום,
    שלשול יכול להיות ביטוי של מחלה במערכת העיכול בד"כ ולפעמים ביטוי של מחלת חום סיסטמית בעיקר בילדים קטנים . במבוגרים פחות.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו