בעיות עיכול ודימום רטקלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עיכול ודימום רטקלי
    מאיה
    24/08/2013

    אני בת 18 . כמעט חודשיים סובלת מדימום כאשר אני מנסה לצאת בשירותים על נייר הטואלט דם אדום טרי , עצירות , אם אני מצליחה לצאת ( בקושי רב מאוד ומאמץ ) הצואה מאוד רכה , לא כמו שהייתה בעבר כמו בוץ כזה, עם ריח רע, לעיתים לא יוצא כלום חוץ מהפרשות לבנות כאלה ריריות , מרגישה שלא התרוקנתי מספיק וכואבת לי הבטן כל הזמן וחשק להקיא וירד לי קצת התיאבון , גם בזמן שאני מנסה לצאת זה נורא קשה לי מהבחינה הזאת שכואבת הבטן ( לא שורף או משהו כזה חיצוני )... לא הלכתי להבדק עד עכשיו בגלל שזה הביך אותי , האם הגיוני שזה טחורים ? כי זה לא כואב לי כלל , אין לי צריבה .. רק התסמינים שתיארתי לך , האם הגיוני כי זה יכול להיות סרטן מעי הגס בגילי? אין היסטוריה משפחתי. תודה על תשובתך.. אוסיף כי אני נוטלת תרופה נוגדת דיכאון לוסטרל 100 מ"ג כ3 חודשים או יותר (בערך..) תודה על תשובתך (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עיכול ודימום רטקלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עיכול ודימום רטקלי - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    30/08/2013

    שלום,
    סביר להניח שיש לך טחורים כתוצאה מהעצירות שכנראה קשורה בעיתוי לטיפול בלוסטרל. אפשר לבקש להחליף את התרופה ובמקביל לקחת תכשירים משלשלים כגון אבילק, נורמלקס, פגלקס.
    לבריאות ושנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו