סובלת ממש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סובלת ממש
    מאיה
    03/09/2013

    שלום אני בת 19 , התחילו לי מלפני 3.5 חודשים סחרחורות חזקות בשכיבה והן הפכו לסחרחורת שהיא כללית , תחושת שיוט מתמידה , קושי לסובב את הראש כי זה גורם לחוסר שיווי משקל , כל תזוזה עם הראש עושה הרגשה לא נעימה של חוסר שיווי משקל , אבל מאז התלוו לכל זה גם כל הזמן חולשה ! כאבים בבטן לפעמים , הרגשה של פרה עילפון , אני מרגישה כבר בן אדם אחר אין לי כוחות אפילו לצאת ולעשות דברים , כי יש לי כל הזמן דופק של 106 משהו כזה בדקה .. אני כל הזמן חלשה ומותשת , חסרת איזון , עם כאבים בכל מקום וממש קשה לי עם זה , עשיתי בתקופה הזו בגלל הסחרחורות MRI ראש, ברה, eng לשיווי משקל אוזני , בדיקות דם , שיצאו תקינים. כדאי לי לחזור על בדיקות הדם ? ממה אמורה לנבוע ההרגשה הזו ?! אני כבר לא חיה את אותם חיים ובגילי אני אמורה להיות הכי חיונית , אני מרגישה שאני כל הזמן הולכת להתעלף וחולשה , אני בקושי הולכת מהבית לאוטו ... אשמח לעזרה כי אני כבר מיואשת !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סובלת ממש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת ממש - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    10/09/2013

    שלום,
    נראה שמדובר בורטיגו על רקע דלקת באוזן הפנימית, בד"כ מחלה וירלית. יש טיפול תרופתי וגם פיזיותרפי.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו