חשד למחלת הנשיקה - בדיקת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד למחלת הנשיקה - בדיקת דם
    גיא
    09/09/2013

    שלום,

    מזה 8 ימים אני סובל מחום(בסביבות 38.5) וכאבי ראש. אתמול ניגשתי למיון מכיוון שהחום עלה ל39.3 ביום שבת ולא הייתה לי אפשרות לקבל מענה אחר. במיון ערכו בדיקת דם, שבה לא ראו סימנים לזיהום חיידקי, ולכן הניחו שמדובר בוירוס. בשל זמן המחלה, הניחו שייתכן ומדובר במחלת הנשיקה.

    תודה רבה,
    גיא.

    להלן התוצאות:
    WBC - 3.77
    RBC - 5.48
    HB - 4.8
    HCT - 42.5
    PLT - 159
    MPV - 7.7

    NEUT% - 61.9
    EOS% - 0.20
    BASO% - 0.4
    LYM% - 23.60
    MONO%- 7.1
    LUC - 5.9

    NEUT.abs - 2.3
    EOS.abs - 0.0
    BASO.abs - 0.0
    LYMP.abs - 0.9
    MONO.abs - 0.27
    LUC.abs - 0.26
    ATYP-F = +

    MCV - 77.5
    MCH - 26.7
    MCHC - 34.4
    RDW - 13.0
    MACRO% - 0.0
    MICRO% - 3.7
    HYPER% - 2.9
    HYPO% - 0.9
    NORMOBLAST% - 0

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לשאלה

    גיא
    09/09/2013

    שכחתי לרשום את הפואנטה בהודעה -
    חקרתי קצת בעצמי באינטרנט וניסיתי לפענח בעצמי את בדיקת הדם, וראיתי שיש ערכים של כדוריות דם לבנות שאמורים להיות גבוהים והם נמוכים, ומצד שני ערכים אחרים שגבוהים ולא אמורים להיות כך.

    הייתי רוצה לדעת אם בבדיקת הדם הזו נצפה משהו חריג, והאם אכן ניתן להבין ממנה כי יש סיכוי גבוה לוירוס.

    (ידוע לי שכדי לוודא שמדובר במחלת הנשיקה צריך לבצע בדיקת דם EBV,ECV).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקטימור טיפול מדהים למחלת הנשיקה

    תומר
    09/09/2013

    בשבוע שעבר אובחנה אצלי מחלת הנשיקה ולא רחוק מהסימפטומים שציינת
    זה היה כארבעה ימים לפני ראש השנה ורופא המשפחה שלי שהוא גם חבר
    טוב המליץ לי לקחת בדחיפות תכשיר צמחי שלדבריו הוא דבר פורץ דרך למחלת הנשיקה התכשיר נקרא אקטימור והוא פותח ע"י מטפל אלטרנטיבי.
    עוד באותו היום נסעתי למרפאה של המטפל ( הוא קבל אותי בתל אביב )
    התחתי באותו היום את הטיפול ולהפתעתי ביום השלישי של הטיפול
    כל הסימנים כולל החום והדלקת הנוראית בגרון נעלמו.
    ככה הרווחתי את החג עם המשפחה ולא כמו שמרטוט במיטה
    מן הסתם גם לא הפסדתי ימי עבודה .
    ממליץ לך בחום לא לחשוב פעמיים כי מחלת הנשיקה משביתה את החיים לתקופה ממושכת ומשביתה את שאר בני המשפחה באותה מידה.
    כל מה שאתה צריך זה לחפש בגוגל - אקטימור טיפול במחלת הנשיקה
    אתה כבר תגיע לאתר של המטפל.
    רפואה שלימה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקטימור תרופה מצילה ממחלת הנשיקה

    ענת
    09/09/2013

    אקטימור תרופה המצילה ממחלת הנשיקה CMV ENV
    ששניהם אובחנו אצלי ביחד והתרופה הזו גאלה אותי מייסורים קשים
    בתוך שלושה ימים כבר לא היו לי סימפטומים של מחלת הנשיקה.
    אני מתפאלת על כך שאנשים חוטפים מחלת נשיקה כל כך קשה ולא טורחים בכלל
    לחפש פתרונות לדעתי זה מתוך עצלות או לא יודעת מה.
    מי שסובל שלא יחשוב פעמיים כי מחלת הנשיקה משביתה את החיים כפי שקרה לי.
    אקטימור זו תרופה מדהימה ואני חייבת לתרו את דעתי למען שיידעו שיש תרופה למחלת הנשיקה ושום דבר לא נעצר אצל רופא משפחה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לשאלה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    10/09/2013

    שלום,
    מחלה וירלית יכולה לגרום לירידה בתאים הלבנים.
    הערך של ההמוגלובין שרשמת 4.8 לא סביר. כנראה 14.8 ?
    נכון, כדי לאבחן מחלות אלה יש צורך בבדיקות נוגדנים EBV CMV
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקטימור טיפול מציל ממחלת הנשיקה

    ענת
    10/09/2013

    למחלת הנשיקה קיים ריפוי ותרופה שרבים אינם מודעים לו
    אקטימור זה קוקטייל צמחי שמחסל את הוירוסים של מחלת הנשיקה בתוך 4 ימים
    וכבר אחרי יומיים רוב תסמיני המחלה נעלמים.
    לפי מה שאני קוראת המון אנשים חושבים בטעות שצריך לנוח כי זה מה שרופא המשפחה אומר עד שזה יחלוף אז כך צריך לעשות
    שכבתי חודשיים בבית מושבת מכל עשייה עם סבל חום תשישושת וכאבי גרון נוראיים
    חודשיים ממש מיותרים של סבל עד שבעלי מצא בגוגל את הכשיר הצמחי אקטימור
    שבתוך 3 ימים כבר לא נותר זכר למחלת הנשיקה.
    מצרפת את האתר של המטפל שפיתח את הטיפול יש שם את כל המידע והמלצות
    למי שזקוק אני אומרת לא לחשוב פעמיים כי מרופא משפחה לא תבוא ישועה.
    הטיפול המציל הזה פותח ע"י הוא מטפל אלטרנטיבי פורץ דרך בכמה מחלות
    ברמה עולמית.
    תחפשו בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה
    תגיעו לאתר בקלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    גיא
    10/09/2013

    אכן, HB 14.8 ולא 4.8.

    תודה על התשובה

    גיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו