מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשד למחלת הנשיקה - בדיקת דםגיא09/09/2013
שלום,
מזה 8 ימים אני סובל מחום(בסביבות 38.5) וכאבי ראש. אתמול ניגשתי למיון מכיוון שהחום עלה ל39.3 ביום שבת ולא הייתה לי אפשרות לקבל מענה אחר. במיון ערכו בדיקת דם, שבה לא ראו סימנים לזיהום חיידקי, ולכן הניחו שמדובר בוירוס. בשל זמן המחלה, הניחו שייתכן ומדובר במחלת הנשיקה.
תודה רבה,
גיא.
להלן התוצאות:
WBC - 3.77
RBC - 5.48
HB - 4.8
HCT - 42.5
PLT - 159
MPV - 7.7
NEUT% - 61.9
EOS% - 0.20
BASO% - 0.4
LYM% - 23.60
MONO%- 7.1
LUC - 5.9
NEUT.abs - 2.3
EOS.abs - 0.0
BASO.abs - 0.0
LYMP.abs - 0.9
MONO.abs - 0.27
LUC.abs - 0.26
ATYP-F = +
MCV - 77.5
MCH - 26.7
MCHC - 34.4
RDW - 13.0
MACRO% - 0.0
MICRO% - 3.7
HYPER% - 2.9
HYPO% - 0.9
NORMOBLAST% - 0* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלה
גיא09/09/2013שכחתי לרשום את הפואנטה בהודעה -
חקרתי קצת בעצמי באינטרנט וניסיתי לפענח בעצמי את בדיקת הדם, וראיתי שיש ערכים של כדוריות דם לבנות שאמורים להיות גבוהים והם נמוכים, ומצד שני ערכים אחרים שגבוהים ולא אמורים להיות כך.
הייתי רוצה לדעת אם בבדיקת הדם הזו נצפה משהו חריג, והאם אכן ניתן להבין ממנה כי יש סיכוי גבוה לוירוס.
(ידוע לי שכדי לוודא שמדובר במחלת הנשיקה צריך לבצע בדיקת דם EBV,ECV).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקטימור טיפול מדהים למחלת הנשיקה
תומר09/09/2013בשבוע שעבר אובחנה אצלי מחלת הנשיקה ולא רחוק מהסימפטומים שציינת
זה היה כארבעה ימים לפני ראש השנה ורופא המשפחה שלי שהוא גם חבר
טוב המליץ לי לקחת בדחיפות תכשיר צמחי שלדבריו הוא דבר פורץ דרך למחלת הנשיקה התכשיר נקרא אקטימור והוא פותח ע"י מטפל אלטרנטיבי.
עוד באותו היום נסעתי למרפאה של המטפל ( הוא קבל אותי בתל אביב )
התחתי באותו היום את הטיפול ולהפתעתי ביום השלישי של הטיפול
כל הסימנים כולל החום והדלקת הנוראית בגרון נעלמו.
ככה הרווחתי את החג עם המשפחה ולא כמו שמרטוט במיטה
מן הסתם גם לא הפסדתי ימי עבודה .
ממליץ לך בחום לא לחשוב פעמיים כי מחלת הנשיקה משביתה את החיים לתקופה ממושכת ומשביתה את שאר בני המשפחה באותה מידה.
כל מה שאתה צריך זה לחפש בגוגל - אקטימור טיפול במחלת הנשיקה
אתה כבר תגיע לאתר של המטפל.
רפואה שלימה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקטימור תרופה מצילה ממחלת הנשיקה
ענת09/09/2013אקטימור תרופה המצילה ממחלת הנשיקה CMV ENV
ששניהם אובחנו אצלי ביחד והתרופה הזו גאלה אותי מייסורים קשים
בתוך שלושה ימים כבר לא היו לי סימפטומים של מחלת הנשיקה.
אני מתפאלת על כך שאנשים חוטפים מחלת נשיקה כל כך קשה ולא טורחים בכלל
לחפש פתרונות לדעתי זה מתוך עצלות או לא יודעת מה.
מי שסובל שלא יחשוב פעמיים כי מחלת הנשיקה משביתה את החיים כפי שקרה לי.
אקטימור זו תרופה מדהימה ואני חייבת לתרו את דעתי למען שיידעו שיש תרופה למחלת הנשיקה ושום דבר לא נעצר אצל רופא משפחה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
מחלה וירלית יכולה לגרום לירידה בתאים הלבנים.
הערך של ההמוגלובין שרשמת 4.8 לא סביר. כנראה 14.8 ?
נכון, כדי לאבחן מחלות אלה יש צורך בבדיקות נוגדנים EBV CMV
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקטימור טיפול מציל ממחלת הנשיקה
ענת10/09/2013למחלת הנשיקה קיים ריפוי ותרופה שרבים אינם מודעים לו
אקטימור זה קוקטייל צמחי שמחסל את הוירוסים של מחלת הנשיקה בתוך 4 ימים
וכבר אחרי יומיים רוב תסמיני המחלה נעלמים.
לפי מה שאני קוראת המון אנשים חושבים בטעות שצריך לנוח כי זה מה שרופא המשפחה אומר עד שזה יחלוף אז כך צריך לעשות
שכבתי חודשיים בבית מושבת מכל עשייה עם סבל חום תשישושת וכאבי גרון נוראיים
חודשיים ממש מיותרים של סבל עד שבעלי מצא בגוגל את הכשיר הצמחי אקטימור
שבתוך 3 ימים כבר לא נותר זכר למחלת הנשיקה.
מצרפת את האתר של המטפל שפיתח את הטיפול יש שם את כל המידע והמלצות
למי שזקוק אני אומרת לא לחשוב פעמיים כי מרופא משפחה לא תבוא ישועה.
הטיפול המציל הזה פותח ע"י הוא מטפל אלטרנטיבי פורץ דרך בכמה מחלות
ברמה עולמית.
תחפשו בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה
תגיעו לאתר בקלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
גיא10/09/2013אכן, HB 14.8 ולא 4.8.
תודה על התשובה
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

