כאבי שכמות וצוואר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי שכמות וצוואר
    ענת
    09/09/2013

    שלום

    כל פעם שאני בלחץ נפשי (גם לא במודע) יש לי כאבי שכמות וצוואר מטורפים שמקרינים גם לזרועות הידיים.

    קשה לי להרדם בלילה ואני ממש סובלת במהלך היום מהכאבים

    לדוג' סבלתי מזה לאחר הלידה הראשונה, בתקופות מעבר בין עבודות או תקופות של אבטלה, עכשיו אחרי הלידה השנייה ובתקופת החופש הגדול שהבן הגדול היה בבית.

    הכאבים מאוד מקשים עלי לבצע פעולות כמו עבודות בית ולטפל בתינוק.

    האם יש כדורים שאני יכולה לקחת כדי להקל על הכאב?
    אני לא יודעת אם מדובר ברקמות כואבות או שרירים תפוסים. פשוט כואב לי הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי שכמות וצוואר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי שכמות וצוואר - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    10/09/2013

    שלום,
    כדאי להגיע לאבחנה יותר מדויקת לפני הטיפול.
    למשל: לפיברומיאלגיה יש טיפול בתרופות ספיציפיות, שהן במקור נוגדות דכאון.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי צוואר ושכמות

    ענת
    12/09/2013

    שלום

    בהמשך לתגובתך רציתי לספר שלאחר הלידה הראשונה (לפני שלוש שנים) כשסבלתי מאוד מהכאבים הייתי אצל שני אורתופדים שונים שאמרו לי שזה פיברומיאלגיה והם הפנו אותי לראומטולוג.
    ואז הלכתי לשני ראומטולוגים שונים והם אמרו לי שמוקדם מדי להכריז על פיברומיאלגיה. בכל מקרה טיפול לא קיבלתי. אחרי חצי שנה מהלידה הראשונה התחלתי להתאושש פיזית וגם נפשית.
    היום אחרי שלוש שנים אני יכולה להגיד בוודאות שאני סובלת מהכאבים בתקופות של לחץ נפשי. בתקופות כאלו אני ממש מרגישה את השרירים מתכווצים בלילה, קשה לי להרדם ואני חווה גלי חום (ואני בת 30!).
    בהריון השני הלכתי לפסיכולוגית כדי לנסות למנוע את מצבי הלחץ, אבל לא הרגשתי שזה עוזר ורק הסכום שהוצאתי עליה כל חודש רק הלחיץ אותי יותר.
    אני לא רוצה שיאבחנו לי פיברומיאלגיה כי אני פוחדת מהתווית ומאותה סיבה גם לא רוצה לקחת כדורים שנלקחים לדיכאון.
    אחותי המליצה לי על כדורים שמרפים שרירים CYCLOBENZAPRINE 10MG
    האם הם מתאימים למצב שלי?
    תודה וסליחה שיצא קצת ארוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו