התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    ירון
    15/09/2013

    שלום,
    ביום שישי לפני הצהריים קיבלתי חיסון נגד דלקת ריאות (קבוצת סיכון של חולה סכרת מאוזנת עם תרופות).
    לקראת ערב החל כאב בזרוע/שריר היד כאילו שקיבלתי שם מכה אבל זאת רק בנגיעה באזור.
    עד הלילה הכאבים התגברו והתחלתי להרגיש את הכאב גם בעת הזזת היד לתנוחות מסויימות והרגשה כאילו השריר שם התקשה או קפא.
    בנוסף בלילה התחלתי להרגיש דקירות חלשות ותחושה של משהו מציק בבטן באזור 2 ס״מ מימין לטבור ובגובה של 1-2 ס״מ מתחת לקו הטבור, התחושות הללו באו ולכו לסירוגין.
    ביום כיפור צמתי וביליתי את רוב הצום בשינה.
    בסיום הצום אכלתי ארוחה מאוד קלה והרגשתי כאילו כל הגוף מכווץ וכואב (יתכן אולי בשל תנוחת שינה לא טובה).
    הלילה הכאב בזרוע ירד אך במהלך הלילה הרגשתי צורך ליציאה כאשר היציאה עצמה היתה שלשול מיימי לחלוטין בעל ריח מאוד חריף (כמו של כרוב כבוש או כרוב רקוב).
    לציין כי לא לקחתי כשבוע את כדור הגלוקומין מאחר ונגמר לי ורק היום בסיום הצום התחי ליטול אותו שוב.
    אני בן 40+ לא שותה ולא מעשן, נוטל אחת ליום גלוקומין, כדור לקולסטרול וסרנדה.

    רציתי לדעת האם כל מה שתיארתי קשור אחד לשני ?
    האם השלשול מקורו בחידוש נטילת הגלוקומין וזאת עוד לאחר יום של צום ?
    האם יש קשר לחיסון והאם יש צורך ביעוץ רפואי נוסף ?

    תודה וגמר חתימה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    18/09/2013

    שלום,
    רוב הסימפטומים כנראה קשורים לחיסון, בעיקר המקומיים. מדובר בסימפטומים חולפים
    בד"כ. אם לא- יש לגשת לבדיקה.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו