צריכה עצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עצה
    עדנה
    17/09/2013

    שלום רב,
    בת 41 מטופלת בסימבסטטין, אומפרדקס ומשאף לאסתמה. לפני מס' חודשים הופיעו כאבים מעל בית החזה (אזור השרירים הבין צלעיים) שהקרינו לגרון. אופי כאב הגרון הוא כמו שמנסים לבלוע משהו קשה וכל השרירים עובדים או כשמחניקים בכי ויש גוש שממש כואב. קרדיולוג שלח אותי לבדיקת אקו לב במאמץ שיצאה תקינה. זה היה לפני כתשעה חודשים. לאורך כל הזמן הזה הכאבים תקפו מדי פעם. בחודש האחרון הכאב מתמקד באזור הגרון, בית הבליעה ומקרין ללסת/שיניים ואפילו פנים. זה גם כואב במגע. לפעמים מגיע תוך כדי מאמץ ולפעמים במנוחה. לפעמים במאמץ לא חשה דבר. אני יכולה להתכופף להרים משהו וכשאני מתיישרת לחוש בכאב שנמשך לא יותר משלוש-חמש דקות. לרוב פחות. רופא המשפחה חסר אונים. חייבת לציין שגם כשאין התקף של כאב לסת וגרון יש כאבים בצוואר ובעורף והתחושה שהכל תפוס. אני מוטרדת בגלל שקראתי שעלול להיות קשר ללב. האם יתכן שהבדיקה שעברתי פיספסה משהו רציני? האם יתכן שחל שינוי לרעה תוך תשעה חודשים? האם יש סימן לבעיה לבבית ואם לא, אילו כיוונים כדאי לבדוק?
    סליחה על האורך ותודה מראש! חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עצה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    18/09/2013

    שלום,
    התיאור לא מתאים לבעיה לבבית. מאידך מבחן מאמץ יכול לפספס.
    יותר נשמע כבעיה של שרירים/עצמות . פחות- ושט. (גסטרואנטרולוגית).
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו