מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה באבחוןא02/01/2014
שלום רב.
הסיפור שלי מתחיל לפני חודש, הגעתי הביתה בלילה הלכתי לישון ופתאום קמתי באמצע הלילה עם תחושת חנק וחוסר יכולת בנשימה.. הגעתי למיון שם נקבע שיש לי ברונכיט וקיבלתי אנטיביוטיקה.
לקחתי את האנטיביוטיקה לכמה ימים ופתאום אחרי 4 ימים שוב חנק בלילה.. הלכתי לרופאת משפחה למחרת ולאחר בדיקות אמרה שהריאות שלי נשמעות כאילו יש לי דלקת ריאות ונתנה לי שילוב של שתי אנטיביוטיקות לקחת במקום מה שלקחתי.. כמובן שזה לא עזר ושוב הגעתי למיון לאחר כמה ימים הפעם קיבלתי משאף ונטולין ומשאף סרטייד לקחת. רופאת המשפחה שלחה אותי לבדיקות תפקודי ריאה (שם יצא 100 אחוז) והסיקו שכנרהא הסתבכתי עם ברונכיט שתעבור לאט לאט ואמשיך לקחת משאפים לפי הצורך. הסיפור המוזר הוא.. שמאז גם פתאום כאב לי הגרון לכמה ימים עד שעבר.. קיבלתי צינון קשה עד שעבר.. ובאופן כללי אני פשוט חולה במשהו אחר כל כמה ימים... במשך כל החודש הזה אחד השקדים שלי נפוח מאוד ולא ירד עד היום וכולל היום.
היו לי שני הואריאציות של מחלת הנשיקה ולכן זה כנראה לא זה.. האם מישהו יודע מה קורה כאן? אני פשוט לא מחלים.. אני צעיר בן 25.. מעולם לא הייתה לי אסטמה או משהו בסגנון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה משלי
ענת02/01/2014בתור אחת שעברה ארועים קשים הדומים לשלך והיו סיבוכי מחלת הנשיקה
כל מה שאני יכולה לומר לך כעיצה כנה שהויעה אותי זה טיפול בתכשיר צמחי
למחלת הנשיקה הנקרא אקטימור.
פורץ דרך ברמה עולמית לוירוסים של מחלת הנשיקה ווירוסים אחרים.
מה שהטיפול הזה עשה לי ב 4 ימים זה נס.
חודשיים התרוצצתי בן רופא המשפחה ורופאים אחרים וכל מה שהיה להם לומר זה תנוחי זה יעבור מעצמו.
לך על זה מרופא קונבציונלי לצערי לא תבריא.
חפש בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה
זה האתר של המטפל.
אני מקווה שעזרתי לך.
ענת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה באבחון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/01/2014שלום,
יתכן שזו מחלה זיהומית ממושכת (וירלית, מיקופלסמה), או השלכות של המחלה (תגובתיות של דרכי אויר) או הטיפול (רפלוקס מהקיבה).
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

