דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף
    עידו
    16/01/2014

    שלום רב..
    התחלתי להתאמן לפני שלושה חודשים..אימונים אינטנסיבים וגם שתיתי שייק חלבון גיינר.. שדרך אגב הייתי שותה אותו והיה לי אחרי זה פיפי בתדירות ממש גבוה..בקיצור עשיתי בדיקות דם שיגרתיות שאני עושה מגיל צעיר כמו cpk ועוד.. למשל לפני חצי שנה כשלא הייתי מתאמן הוא יצא לי 184 שזה תקין.. ועכשיו אחרי יצא לי 5,000, הרופא התקשר אליי ואמר לי לחזור על הבדיקה שוב.. יצא לי גם AST(got)-112, LDH-594 ..
    רציתי לדעת האם הם יצאו גבוהים בגלל הcapk?
    1.האם זה בגלל שהתאמנתי אימונים שהיו קשים עליי? ובאמת השרירים שלי היו תפוסים כמה ימים וגם בזמן שעשיתי את הבדיקת דם
    2.האם השייק חלבון ששתיתי גם השפיע?
    יש סיבה לדאגה? מה מומלץ לעשות בנוסף?
    אני יחזור על הבדיקות בעוד כשבוע וחצי ובלי להתאמן..
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    17/01/2014

    שלום,
    מקור האנזים בשריר- ולכן אני מסכימה עם הוראות הרופא. יתכן שהעלייה נבעה ממאמץ שרירי מופרז - או מבעייה שריר- ולכן אכן דרושה בדיקה נוספת.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו