חשובה לי מאוד מאוד תשובתך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשובה לי מאוד מאוד תשובתך
    .
    07/02/2014

    שלום דוקטור

    יש קרוב ל- שנתיים ויותר ל -אימי בבדיקת crp גבוה ,ובגלל הכאבים החזקים הראומטולוג חשב
    על פולימיאלגיה ראומטיקה והיא קיבלה קרוב לשנה וחצי קורטיזון ,
    ועד שבשלב מסויים היא קיבלה את הקורטיזון גם במינון גבוהה ,
    אבל גם המינון הגבוה לא עזר לכאבים שלה , לכן הפסיקו לה לגמרי את הקורטיזון

    אבל עדיין crp גבוהה

    לא קבלתי תשובה למה הבדיקה של crp גבוה

    מה דעתך דוקטור , האם בגלל שהבדיקה הזאת היא גבוה, יש חשיבות ודחיפות
    לדעת מה הסיבה לכך,

    וכן לאיזה מומחיות של רופא אני צריך לפנות

    2 לפני שבועיים קיבלה אנטיביוטיקה בעקבות זהום שתן ,עשתה בדיקה אתמול ואין לה דלקת , ידוע לי בשנתיים האחרונות שהיו לה מספר פעמים דלקת שתן ללא טיפול
    (השערה שלי לא מקצועית לחלוטין )שאולי הדלקות החוזרות בשתן יכולות להיות התשובה למה כל הזמן ה - crp גבוה ??????????? מה דעתך דוקטור.
    -------- ==============

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשובה לי מאוד מאוד תשובתך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשובה לי מאוד מאוד תשובתך - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    07/02/2014

    שלום,
    CRP מעיד על פעילות של המערכת החיסונית. כך שהשערותייך הגיוניות.
    השאלה ממה הכאב ומהו הטיפול.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו