הרגשה כללית לא טובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרגשה כללית לא טובה
    אבי
    30/04/2014

    שלום,
    נתחיל בזה שהרופא בדק אותי וסובר שמדובר במחלה ויראלית. עשיתי בדיקות דם מקיפות שלדברי הרופא תקינות לחלוטין.
    זה כבר שבועיים שיש לי הרגשה כללית לא טובה, חוסר תאבון וירידה במשקל. התסמינים באים לסירוגין אבל אין יום שאני מרגיש בריא וחיוני. יש ימים שהתסמינים חזקים מאוד. יש לי פה ושם שילשולים או יציאות רכות, הייתי מאוד מאוד עייף בשבועיים האלה, על גבול התשישות, כולל שינה מרובה ותשישות וחוסר יכולת לתפקד במשך היום. היו לי שלושה לילות עם רעידות גפיים שלאחריהן הופיע חום, עד 37.8. אני מעט יותר עירני מיום ליום אבל עדיין מרגיש חולה. אתמול ניסיתי להגיע לעבודה וחזרתי הביתה אחרי שעתיים בהרגשה ממש רעה ותחושה כללית לא טובה בכלל. לא היו תסמינים אחרים מלבד ההרגשה. אני בחור בריא וחיוני ולא יודע להיות בחוסר פעילות. אשמח לקבל חוות דעת. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגשה כללית לא טובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצה חשובה

    ענת
    30/04/2014

    שלום אבי
    אני מאד מזדהה עם מה שרשמת בפרט שזה נמשך שבועיים
    וזה הזכיר לי את הסיפור שלי שדומה לסיפור שלך והתברר בסופו של דבר
    גם כן כזיהום וירלי ( EBV-CMV ) הוירוסים שגורמים למחלת הנשיקה.
    לא הלאה אותך וארשום לך את עיצת הזהב לפני יום העצמאות.
    לרופא משפחה קונבציונלי אין מה להציע לך.
    מה שהציל אותי בתוך ימים בודדים של טיפול הוא תכשיר צמחי בשם אקטימור
    תחפש בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה.
    אתה תגיע לאתר של המטפל
    הטיפול באקטימור מחסל וירוסים מסוגים שונים והוא בבחינת מציל חיים ואין לי הגדרה אחרת.
    על תצפה מרופא משפחה לכלום - סל התרופות שלו למחלות עלוב למדיי
    אנטיביוטיקה במקרה הטוב.
    לך לגוגל זה קל למצא את האתר.
    יש באתר בפרק מחלת הנשיקה את המלצתי ואת הסיפור שלי.
    בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ענת

    אבי
    30/04/2014

    תודה ענת. בבדיקת הדם לא מזהים מיד שזה מחלת הנשיקה? אצלי בבדיקה לא התגלה משהו. למרות שהתסמינים מאוד מזכירים. תודה על העצה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגשה כללית לא טובה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    03/05/2014

    שלום,
    יתכן שמדובר במחלה וירלית.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו