מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרגשה כללית לא טובהאבי30/04/2014
שלום,
נתחיל בזה שהרופא בדק אותי וסובר שמדובר במחלה ויראלית. עשיתי בדיקות דם מקיפות שלדברי הרופא תקינות לחלוטין.
זה כבר שבועיים שיש לי הרגשה כללית לא טובה, חוסר תאבון וירידה במשקל. התסמינים באים לסירוגין אבל אין יום שאני מרגיש בריא וחיוני. יש ימים שהתסמינים חזקים מאוד. יש לי פה ושם שילשולים או יציאות רכות, הייתי מאוד מאוד עייף בשבועיים האלה, על גבול התשישות, כולל שינה מרובה ותשישות וחוסר יכולת לתפקד במשך היום. היו לי שלושה לילות עם רעידות גפיים שלאחריהן הופיע חום, עד 37.8. אני מעט יותר עירני מיום ליום אבל עדיין מרגיש חולה. אתמול ניסיתי להגיע לעבודה וחזרתי הביתה אחרי שעתיים בהרגשה ממש רעה ותחושה כללית לא טובה בכלל. לא היו תסמינים אחרים מלבד ההרגשה. אני בחור בריא וחיוני ולא יודע להיות בחוסר פעילות. אשמח לקבל חוות דעת. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצה חשובה
ענת30/04/2014שלום אבי
אני מאד מזדהה עם מה שרשמת בפרט שזה נמשך שבועיים
וזה הזכיר לי את הסיפור שלי שדומה לסיפור שלך והתברר בסופו של דבר
גם כן כזיהום וירלי ( EBV-CMV ) הוירוסים שגורמים למחלת הנשיקה.
לא הלאה אותך וארשום לך את עיצת הזהב לפני יום העצמאות.
לרופא משפחה קונבציונלי אין מה להציע לך.
מה שהציל אותי בתוך ימים בודדים של טיפול הוא תכשיר צמחי בשם אקטימור
תחפש בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה.
אתה תגיע לאתר של המטפל
הטיפול באקטימור מחסל וירוסים מסוגים שונים והוא בבחינת מציל חיים ואין לי הגדרה אחרת.
על תצפה מרופא משפחה לכלום - סל התרופות שלו למחלות עלוב למדיי
אנטיביוטיקה במקרה הטוב.
לך לגוגל זה קל למצא את האתר.
יש באתר בפרק מחלת הנשיקה את המלצתי ואת הסיפור שלי.
בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ענת
אבי30/04/2014תודה ענת. בבדיקת הדם לא מזהים מיד שזה מחלת הנשיקה? אצלי בבדיקה לא התגלה משהו. למרות שהתסמינים מאוד מזכירים. תודה על העצה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרגשה כללית לא טובה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/05/2014שלום,
יתכן שמדובר במחלה וירלית.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

