נפילת לחץ דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפילת לחץ דם
    יעל
    13/06/2014

    שלום רב,

    מגיל צעיר (8-9) אני סובלת ממצב שבו לאחר עמידה במקום של יותר מכמה דקות ללא תנועה אני מרגישה כאילו האטה בדופק, מתחילה להיות לי חשיכה בעיניים, האוזניים שלי מצפצפות, הראש דופק וזה נרגע רק כשאני יושבת..בסביבות גיל עשר זה הגיע למצב שבו התעלפתי פעמיים ובעקבות זאת זאת עשו לי eeg שיצא תקין. אני חייבת לציין שאותה ההרגשה של ההאטה בדופק וכו׳ מלווה אותי גם בעת צפייה באנשים אחרים שעוברים מצבים רפואיים מלחיצים (לא בהכרח דם, טלא התעלפויות, בדיקות לא נעימות וכו׳).

    האם מישהו יודע להגיד ממה זה יכול לנבוע והאם זה מצריך טיפול? העניין מטריד אותי במיוחד לנוכח העובדה שאני בחורה בת 24 שעתידה להתחיל לעבוד בקרוב עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים שסובלים לעתים קרובות מאפילפסיה ועוד בעיות נוירולוגיות ולבביות ועל כן חשוב לי להגיב יותר טוב בסיטואציות כאלה...

    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפילת לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפילת לחץ דם - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    20/06/2014

    שלום,
    ירידת לחץ-דם תנוחתית וגם תגובה וזווגלית למצבים מרגשים: אני לא מכירה טיפול תרופתי יעיל. רצוי לשמור על משק נוזלים תקין, לשנות תנוחה בהדרגה (למשל קימה מהמיטה קודם למצב ישיבה) . אפשר להיעזר בביופידבק.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו