חיסון 2 טיפות - מחלת הפוליו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון 2 טיפות - מחלת הפוליו
    יעל
    24/06/2015

    ד"ר כוכבי שלום רב.
    אני בקשר יומיומי עם פעוט בן שנה וחצי שחוסן לפני 4 ימים בחיסון "2 טיפות" - (מחלת הפוליו) הקשר גם כולל, החלפת חיתולים ומגע ברוק.
    הבוקר אני חשה בכאב בטן, גודש באזור המצח, תחושת צינון ועייפות. רציתי לדעת האם בפרק זמן זה כ- 4 ימים בערך עלולה להתרחש הדבקה מהפעוט אליי.
    אציין, שאני ילידת 1968 ולמיטב ידיעתי חוסנתי בילדותי בהתאם לשגרת החיסונים המומלצת ע"י משרד הבריאות ובבגרותי זכור לי שחוסנתי בשנת 1988 "2 טיפות" במבצע למיגור התפשטות הנגיף שהתרחש בארץ בזמנו.
    תודה מראש, יעל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך "2 טיפות"

    יעל
    24/06/2015

    ככלל אני מקפידה לשמור על היגיינה לאחר החלפת חיתול ובפרט לאחר החיסון הנ"ל, כן אני באה במגע לעיתים עם הרוק של הפעוט אם בהאכלה או סתם נשיקה ומה גם שהוא עדיין מכניס אצבעות מידי פעם לפה ואני נוגעת בהם גם כן.
    קצת דואגת.
    תודה מראש לתשובתך, יעל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו