דלקת גרון - לקחת אנטיביוטיקה או לא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת גרון - לקחת אנטיביוטיקה או לא
    אור
    25/09/2015

    שלום

    התחלתי לסבול מיום שלישי ממה שנראה כמו שפעת : חום, כאבים בגוף, כאבי ראש
    לאט לאט הצטרף לו גם כאב גרון, שיעול, נזלת.

    היום (שישי) ניגשתי לרופאה היא נתנה לי סירופ ואנטיביוטיקה, יש לי נקודות לבנות - אחת או שתיים

    האם נקודות לבנות בהכרח אומר שמדובר בזיהום חיידקי ?
    אני לא רוצה סתם לקחת אנטיביוטיקה, הכאב בגרון הוא לא נוראי

    ברור שהכי טוב לעשות משטח גרון, אבל היום זה יום שישי, יום ראשון זה ערב חג ואחר כך חול המועד...

    אני לא רוצה לדחות הטיפול בכל כך הרבה ימים..

    מה כדאי לעשות ?

    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה או לא

    ענת
    26/09/2015

    כמה שאת צודקת שלא לקחת אנטיביוטיקה סתם כך ללא צורך.
    אבל אם צריך אז אין ברירה.
    מדוע אני כותבת לך ?

    אם זה חס וחלילה וירוס ואת חוששת מהשבתה אז יש לזה פתרון
    ברמה עולמית שנקרא אקטימור.

    אקטימור זה תכשיר צמחי עולמי נגד וירוסים של מחלת הנשיקה במקור
    אבל מחסל שפעת בתוך יומיים וחוסך את הסבל של 10 ימים במיטה והשבתה.

    תחפש בגוגל אקטימור מחלת הנשיקה עד להגעה לאתר של המטפל.

    חג שמח.
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו