אמפטיגו חוזר אצל ילד בן 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמפטיגו חוזר אצל ילד בן 3
    שרון
    05/11/2015

    שלום רב,
    לבני בן ה-3 הופיעו פצעי אמפטיגו על הרגל לפני כחודשיים. הרופאה קבעה כי צריך טיפול פומי, ונתנו לו צפורל ל-7 ימים, במינון של פעמיים ביום.
    לאחר כשלושה שבועות הופיעו פצעים חדשים, ושוב אנטיביוטיקה במינון של 3 פעמים ביום.
    לאחר שנראה כי הכל התייבש ועבר, בימים האחרונים הופיע לו פצע שנגרם מיובש ליד האף, ומהר מאוד ראינו שהפצע גדל והופך לשלפוחית, בדומה לקודמיו. חזרנו אל הרופאה ולצערנו שוב חזר האמפטיגו, וייתכן שנצטרך לתת לו שוב אנטיביוטיקה.
    האם אין שום דרך אחרת לצאת מהמצב הזה? לתת שוב את אותה האנטיביוטיקה?
    מדוע האמפטיגו חוזר שוב ושוב? עניין של מערכת חיסונית חלשה?
    האם יכול להיות שנדבקו ילדים בגן, ומדובר במעגל חוזר של הדבקות?
    אשמח לאיזשהו כיוון, כי אני כבר אובדת עצות.

    תודה רבה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמפטיגו חוזר אצל ילד בן 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימפיגו

    מוטי
    06/11/2015

    ממליץ לך לא למרוח לעום משחה עם סטרואידים.
    יש אתר מחלות עור ברמה עולמית.
    תחפשי בגוגל - רמי מור מחלות עור

    בטוחני שימצא לך פתרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו