מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חום נמוך מתמשך ותחושת חולי מתמשכתטלילה08/07/2016
בת 67, בריאה בדרך כלל. זה מספר שבועות שיש לי חום שנע בין 36.7-37.5, עולה ויורד במהלך היום. עד אז החום הרגיל שלי היה 36.6 גם כשחליתי בדלקות גרון או שפעות. החום התחיל עם סימפטומים דמויי וירוס בטן, חום נמוך ושלשולים, ומאז החום הזה ממשיך. הסימפטומים בבטן נחלשו אך לא נעלמו לחלוטין. בנוסף, לא מרגישה טוב בכל התקופה הזו: ישנונית, כובד בעיניים ובראש, הרגשה כללית לא טובה. אך לא חלשה וגם לא תשושה. לפני שנים חליתי במחלת הנשיקה והסימפטומים אינם דומים. כל בדיקות הדם המקיפות הרגילות וגם הצואה - תקינות, אך בבדיקות דם לנוגדנים התגלה ערך גבוה מאוד של scl-70. הערך בבדיקה הוא 1.6 בזמן שהערך המכסימלי בנורמה הוא 0.9. בנוסף, התגלה מחסור בויטמין די למרות שאני נוטלת 4 טיפות של 400 יחידות בכל יום. תופעה נוספת בתקופה הזו היא ריבוי ליחה מאסיבי מהאף - נזלת שקופה - פעמים רבות כשאני מתחילה לאכול משהו, או כשאני קמה בבוקר. זה בא בהתקפים וחולף לחלוטין.
האם התסמינים האלה אכן מצביעים על סקלדורמה? ואילו בדיקות נוספות עלי לעשות כדי לגלות מה גורם לי לחום ולתחושת החולי בשבועות האחרונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום נמוך וחולשה המלצה חשובה עבורך
ענת08/07/2016זה יכול להיות כתוצאה מזיהום וירלי יתכן שאפילו זיהום וירלי ישן.
לרו היא עושה פלאים גם בבעיות וירליות אחרות.פא משפחה אין מה להציע לך וזה מנסיון.
מה שיכול לפתור לך את הבעיה היא תרופה צמחית בשם אקטימור
שהיא תרופת פלא נגד וירוסים של מחלת הנשיקה במקור
אבל היא עושה פלאים גם בבעיות וירליות אחרות באותה מידה.
מאחר ואין לך מה להפססיד ממליצה לך לנסות.
איך משיגים את האקטימור ?
את פשוט צריכה להכנס לגוגל ולרשום שם רמי מור מחלת הנשיקה
ככה תגיעי לאתר שלו הוא המטפל ושם כבר תמצאי את כל המידע .
שיהיה לך רפואה שלימה ואין לי ספק שזה מה שיציל אותך מהסבל המיותר.
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

