הירדמות שפתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הירדמות שפתיים
    קובי
    09/10/2008

    לד"ר שלום רב מזה 4 ימים יש לי תחושה של השפתיים שהן נרדמות לי וחלל צד שמאל לחי ופנימי בצד נרדם ויש זרמים ותחושה של עיקצוצים כמו נמלים הולכים על השפתיים,ככל הנראה כתוצאה של שן בינה שיש בה חור וצריך לעקור אותה.יש לי תור למחר.אחרי 4 חודשים שהתור כל הזמן נדחה מסיבות כאלנה ואחרות.אז עכשיו אני רואה שחייב לעשות את העקירה כי כבר כואב לי.אבל חושש שאולי מדובר בדלקת או חס וחלילה בזיהום עם דברים אלו וזה לא נרפה למשך כל היום התחושות דומה להרגשה שמקבלים ברגע שעושים זריקה בפה.היו מספר כאבים שהרגשתי שכבר מגיעים לעין ולראש ולאזור האוזן.האם יכול להיות שהמחושים האלו הם ממקור אחר או שסביר להניח שזה מהשן בגלל שהשן כואבת לי ויותר ממוקד שם הכאב.ובנוסף האם יכול להיות שיש דלקת בגלל הכאבים והסימנים האלו,האם מותר לעשות טיפול שיש דלקת? הבנתי שצריך לקחת אנטיבוטיקה עם יש דלקת.היה לי חיידק הילובקטר לפני שנה והשבוע היה לי וירוס בקיבה.ככה שלא ממש מותר לי אנטיבוטיקה,היש דבר חילופי או שחייבים אנטיבוטיקה. בתודה יוסי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הירדמות שפתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' אליעזר קיטאי
    10/10/2008

    נראה לי שקודם כל עליך לטפל בעניין השן. לא ברור לי למה אסור לך אנטיביוטיקה. אם רופא השיניים ימליץ על אנטיביוטיקה אתה יכול לקחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו