חום אחרי פריחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום אחרי פריחה
    גלי
    22/01/2011

    שלום...

    רציתי בבקשה לשאול -
    התינוק שלי כמעט בן שנה. היה לו 4 ימים חום , שהגיע גם לחום גבוה של כ- 40. הצלחנו כל הזמן להוריד את החום עם תרופות להורדת חום ולפני יומיים היינו גם אצל רופא הילדים שבדק אותו וקבע שמדובר רק בווירוס (הכל היה תקין - האוזנים, הריאות).
    מאתמול בערב כבר אין לו חום אבל הבוקר הוא קם עם פריחה מוזרה על הפנים , על הצוואר וקצת על החזה - פריחה אדומה, כמעין כתמים אדומים (לא בולטים ונדמה לי שכן נעלמים עם לוחצים עליהם)..לא נראה שמגרד לו..
    הפריחה הופיעה כל היום בתדירות משתנה ונראה שמתגברת אחרי שינה...
    חוץ מזה - היום כל היום לא היה חום , אבל הוא מאוד לא נינוח, לא שקט...הוא כל הזמן רק על הידיים , בקושי אוכל ובוכה ...לא משהו קיצוני - אבל לא אופייני לו...
    מה זה יכול להיות? מה עלי לעשות? איך אפשר לעזור לו?האם מדבק?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום אחרי פריחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום אחרי פריחה - תגובה

    ד``ר אלון מרגלית
    22/01/2011

    שלום גלי
    בכל זהום וירלי תתכן פריחה. אם הילד לא מראה החמרה של התופעות כמו אי שקט או אפטיה, צריך בעיקר לתת לו שתיה ולעקוב אחר מצבו. הפריחה יכולה לחלוף לאחר יום יומיים. אם לעומת זאת יש החמרה במצבו או התנהגותו חשוב לפנות לבדיקת רופא בהקדם.
    לבריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו