אשך שלא ירד לשק אשכים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשך שלא ירד לשק אשכים.
    אלינורה
    05/07/2011

    שלום -בני בן 4 -אני ובעלי גילינו שלילדנו אשך אחד בלבד בסק אשכים מצד שמאל והאשך הימיני נימצא בבמפשע -פנינו לרופא ילדים- בדק- ואמר שאין מקום לדאגה ושאשך נימצא ב"מעלית" וכשהוא דחף מעט את האשך למתה ואמר שהוא יורד בחלקו למתה ושצריך לחקות ולהיות אצלו במעקב ולהגיעה לבדיקה פעם בשנה. השאלה האם האשך שלא ירד עדיין עלול לגרום לו נזק כלשהו? והאם זה בסדר ? האם אני בכל זאת צריכה להתייעץ עם אורולוג ילדים או כירורג ילדים? ועד איזה גיל לחקות ? יש גם לציין שלדודו של הבן שלי היתה בעיה דומה אבל עם 2 אשכים-אין לי מושג במה זה היסתיים והוא נשוי אך עדיין ללא ילדים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשך שלא ירד לשק אשכים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשך שלא ירד לשק אשכים. - תגובה

    ד``ר דוד בן מאיר
    08/07/2011

    אלינורה שלום
    אם מדובר באשך נייד כלומר אשך שניתן להורידו לשק האשכים בקלות- דורש מעקב ולא ניתוח. אם האשך אינו יורד לשק או שיורד "עם מתח" יש לנתחו.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו