מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח היפוספדיאסדורית10/02/2008
בסוף החודש בנינו בו השבעה חודשים עובר ניתוח היפוספדיאס באופן פרטי. מאחר והילד התחיל לזחול לאחרונה אבקש לדעת האם לניתוח יכולות להיות השלכות על התפתחותו? במה כרוך תהליך ההחלמה וכיצד ניתן לדעת האם הניתוח הסתיים בהצלחה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח היפוספדיאס
ד``ר דוד בן מאיר14/02/2008דורית שלום,
לניתוח לא אמורות להיות השלכות על ההתפתחות.
בתיקון היפוספדיאס מלא נהוג להשאיר קטטר למשך מספר ימים ואני בטוח שהמנתח שלכם הסביר לכם על כך.
לרוב ניתן לדעת אם הניתוח הצליח לאחר הוצאת הקטטר.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפוספדיאס
ענת07/03/2008דורית שלום.
מקווה שעברתם את הניתוח בשלום. בני בן שבעה חודשים וגם יעבור את הניתוח בקרוב. אני חוששת מאוד מההרדמה ומהניתוח עצמו. האם תוכלי לספר לי מעט על מהלך הניתוח והאם צריך להיות בצום לפני הניתוח?
תודה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח היפוספדיאס
דורית08/03/2008שלום ענת,
לאור העובדה שאני שיוועתי למעט אינפורמציה טרם הניתוח אני ממש מבינה לליבך, אנחנו כשבוע אחרי, לשמחתי הרבה היה הרבה פחות גרוע משדמיינתי.
את הניתוח ביצענו באופן פרטי, הניתוח עצמו ארך כשעתיים כשש שעות לפני היה אסור לילד לאכול ושעתיים לפני אסור גם לשתות.
אחרי הניתוח הילד הועבר לחדר התאוששות, הדקות הראשונות לא היו קלות אך לאחריהן הילד התעורר ונרדם לסירוגין עד לשעות הערב שבה החלה לפוג ההרדמה במלואה. במשך הזמן הזה התחלנו לתת לו תחילה לשתות ואח"כ לאכול. מהבחינה הזו לא הייתה בעיה.
לאט לאט עוד במהלך אותו היום הילד חזר להיראות כרגיל. מיום ליום מצבו הוטב ולדעתי הוא בכלל לא היה מודע למה שעבר. הילד היה מחובר לקטטר במשך שלושה ימים וכל אותה עת הוא קיבל נורופן כל 8 שעות ואניטיביוטיקה. נושא ההחתלה היה קצת מלחיץ עם הקטטר והוא בוצע יחד עם בעלי בנחישות- מדובר בהחתלה כפולה, חיתול פנימי שבו עושים חור ודרכו מוציאים את הצינורית של הקטטר וחיתול נוסף מעל. אחרי הורדת הקטטר היה ניתן לקלחו במים זורמים וזה אכן היטיב עם האזור ותרם לתהליך ההחלמה. הקושי המהותי מבחינתי היה להחזיק את הילד במשך שבעה ימים מיום הניתוח על הידיים או לחילופין בעגלה ולמנוע ממנו לזחול ולהתנועע בחופשיות. תהיו חזקים, המון בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפוספדיאס
ענת08/03/2008דורית תודה רבה שהחזרת לי תשובה ועוד כ"כ מפורטת. רציתי לדעת מי הרופא שניתח את בנך, אנחנו מתלבטים בין שני רופאים.
תודה,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח היפוספדיאס
דורית09/03/2008אנני יודעת אם מקובל להמליץ על רופאים, פרופסור פנחס ליבנה ניתח אותו, רופא ואדם משכמו ומעלה.
עינבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפוספדיאס
ענת10/03/2008תודה רבה, עזרת לי מאוד.
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח היפוספדיאס
ד``ר דוד בן מאיר11/03/2008דורית שלום
לאחר הניתוח ילדך ישאר עם קטטר למשך מספר ימים.
בתקופה זו ראוי במיוחד לשמור שלא יזחל או יקבל מכה. מובן שלתקופה זו אין השלכות על התפתחותו.
לרוב ניתן להעריך את הצלחת הניתוחלאחר הוצאת הקטטר.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
