מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרטבת יוםדניאלה12/08/2012
שלום רב,
יש לי בן בן 4 וחודש. תהליך הגמילה עדין לא הושלם. קקי הוא עושה יפה בשירותים וגם גמול בלילה (ללא חיתול), עם זאת במהלך היום הוא מפספס המון. זקוק לתזכורת כדי ללכת לשירותים ולהתפנות (אינו יוזם, אם יוזם ,לעיתים רחוקות מאוד). ברוב המקרים אומר שהוא צריך פיפי רק אחרי שנרטב. עברנו גם תהליך של הדרכת הורים, אך חשוב לנו לשלול בעיה רפואית. רופאת הילדים מסרבת לתת לנו הפניה לאורולוג ילדים בטענה שזה רק התנהגותי. אשמח לשמוע את דעתכם.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרטבת יום - תגובה
ד``ר דוד בן מאיר14/08/2012דניאלה שלום,
הייתי ממליץ על בדיקה גופנית, US דרכי שתן כולל שארית שתן ויומן השתנה ואם תקינים אין מקום לברור נוסף. גם הטיפול מוגבל בגיל זה ומתרכז בעיקר בהרגלים ובטיפול רגשי.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרטבת יום אצך פעוטה
אושרת23/12/2012שלום,
ביתי בת השנתיים וחצי החלה גמילה בסביבות גיל שנתיים ביוזמתה. החודשיים הראשונים היו סבירים אך עם כניסתה לגן חדש (שאליו עברה עם רוב חבריה ומטפלת אחת) היא החלה להרטיב כל הזמן. חשבתי שזה ענין של הסתגלות אך נראה שאין שיפור מזה חודשים. היא כל הזמן רטובה מטיפטופים. הבעיה היא שזה לא מפריע לה כלל וכלל והעור בטוסיק כבר מלא פצעונים קטנים. אני חוששת שזה יגרור דלקות ובעיות נוספות. אציין שביצענו בדיקות דם והכל תקין.אני מודעת לכך שהיא צעירה ושבגיל כזה לא מטפלים, לכן שאלתי היא איך להתייחס לזה ואיך להגיב אליה? מה נכון לומר לה בנושא? הגננת החליטה לנסות לתת לה אחריות ושהיא תחליף לבד בגדים במשך היום. האם נכון???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)