ניתוח היפוספדיאס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח היפוספדיאס
    איילת סטקבק
    23/05/2008

    בני עבר השבוע ניתוח היפוספדיאס
    הוא בן שנה ושמונה חודשים
    לאורך כל הדרך, ביום הניתוח בתום הניתוח ובאישפוז בקושי הצלחתי לקבל אינפורמציה מין הרופאים. האם אוכל לקבל פירוט על החלמה מהניתוח. איך יודעים אם הניתוח עבר בהצלחה.
    האם דם בשתן ביא תופעת לוואי נפוצנ שבאמת לא מדאיגה? האם שטף דם היא תופעת לוואי נפוצה?
    המלצות לטיפול ואף לתקשורת עם הצוות הרפואי בבית החולים בו נותח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח היפוספדיאס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח היפוספדיאס

    ד``ר דוד בן מאיר
    23/05/2008

    איילת שלום רב,
    שטף דם הוא תופעה שכיחה ונפוצה לאחר ניתוח, נספג לאחר מספר שבועות.
    לאחר הוצאת הקטטר ניתן לקבל רושם על הצלחת הניתוח- הילד אמור להטיל שתן דרך הפתח החדש. לצערנו, על-אף מאמצי המנתחים ישנם לעיתים סיבוכים שרובם נצפים לאחר הוצאת הקטטר כמו פתח נוסף. ראוי וצריך לדבר עם הרופא המנתח על-כך.
    לכל מנתח גישה שונה באשר למעקב וטיפול ולכן לא כאן הוא המקום לדון על-כך אלא כאמור, עם המנתח.
    בכל מכתב שחרור מבית החולים מופיע מספר הטלפון של המחלקה בה נותח וכך ניתן ליצור קשר עם הצוות המטפל.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו