אובדת עצות בגמילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובדת עצות בגמילה
    מאיה
    13/07/2008

    התחלתי את הגמילה של בני באפריל (והוא בן 2.5) חודש ראשון היה די סביר: ברח לו פיפי בערך פעם ביום . חשוב לציין שהגמילה התחילה עם שילוב הגן ואפילו בהמלצתו כבר חודש שהילד מפספס פיפי וקקי כמעט כל היום. ההצעה של הגננת הייתה להחזיר לו את הטיטולים אך אני סרבתי והפספוסים כמובן המשיכו בשיחות אם הילד מדוע הוא מפספס ? הוא עונה : בכוונה. יש לציין שהילד בוגר מאוד אך באותה מידה גם אקשן ומאוד שמח ואני חוששת לפגוע בבטחונו העצמי. קניתי ספרים כמו: ספר לאסלה וסיר הסירים והוא מאוד אוהב לשמוע סיפורים אלו בתחילה ניסיתי את שטית הפיפי קקי פרס אך זה עבד לכ היותר שבוע. מסוף השבוע כשהוא קם בבוקר משינה עם הטיטול אני מורידה לו רק לאחר שהוא ביקש ומסבירה לו שמעכשו האחריות עוברת אליו מקווה שזה יעזור . אם קקי המצב יותר חמור כי בפעם האחרונה שהוא עשה קקי בסיר הוא ישב 20 דקות ונורא כאב לו ומאז הוא ממש מפחש לעשות קקי בסיר. אני די מיואשת אשמח לקבל עצה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדת עצות בגמילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מאיה

    ד''ר עמוס נאמן
    13/07/2008

    אכן תקופת הגמילה יכולה להיות מתסכלת מאוד. לעיתים הדברים מסתדרים מעצמם אך לעיתים צריך לעזור.
    לדעתי צריך להיבדק ע"י רופא כדי לוודא שלא מדובר בבעיה אורגנית לדוגמא: עצירות כרונית, התכווצויות בלתי רצוניות של השלפוחית ואז לעיתים יש צורך בטיפולים כגון שינוי הדיאטה, מרככי צואה ולעיתים טיפולים להרגעת השלפוחית.
    חשוב לציין כי קשה לאבחן בגיל כזה מה הבעיה ולכן הטיפולים לעיתים ממושכים
    לצערי אין פתרון קסם לבעיה.

    בהצלחה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו