ציסטוגרפיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטוגרפיה
    אורית
    20/07/2008

    לביתי בת ה-9 חודשים הייתה דלקת בשתן. הרופאה הפנתה אותה לציסטוגרפיה וכן להתחיל טיפול מונע. האם אחרי פעם אחת של דלקת מומלץ לעשות את הבדיקה ולהתחיל טיפול או לחכות? האם הבדיקה נעשית בהרדמה והאם היא כואבת? האם יש בה סכנות בהחדרת החומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטוגרפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אורית

    ד''ר עמוס נאמן
    20/07/2008

    אם לביתך היה זיהום בדרכי השתן מוכח ומלווה בחום מומלץ להתחיל טיפול מונע ולבצע ציסטוגרפיה
    לגבי הרדמה: במכוני רנטגן שונים הפרוטוקול להרדמה שונה, יש כאלו שנותנים טישטוש ויש כאלה שלא, לעיתים זה נתון לבקשת ההורים
    לגבי כאבים: הבדיקה אינה נעימה אך לא כואבת מאוד. קשה לקבל אינפורמציה מילדים קטנים לגבי מידת הכאב אך לפי מחקרים המתבססים על שאלוני כאב נראה כי הבדיקה אינה נעימה לתינוק וגורמת לאי נוחות אצל ההורים.
    סכנות בהחדרת החומר: הסכנה היעקרית מהחדרת החומר הינו זיהום חריף בדרכי השתן קיימים מחקרים שונים לגבי השכיחות של זיהומים בדרכי השתן לאחר ציסטוגרפיה וככל הנראה מדובר באחוזים נמוכים.

    בהצלחה


    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו