ציסטוגרפיה לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטוגרפיה לתינוק
    ויקי
    28/07/2008

    שלום! לבני בגיל 3 שבועות עלה חום ובמסגרת הבירור בבית חולים נמצא תרבית שתן עם אלף מושבות של חיידק אנטרובקטר, טופל עם אנטיביוטיקה IV ושוחרר עם טיפול אנטיביוטי הביתה למשך חודש עד לביצוע ציסטוגרפיה. US כלויות היה תקין. רציתי לשאול האם נהוג לבצע תרבית שתן חוזרת לפני ציסטוגרפיה? רופא ילדים בקופה אמר שאין צורך לחזור. הבדיקה בעוד 2 ימים ואני לא רגוע. תודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטוגרפיה לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ויקי

    ד''ר עמוס נאמן
    28/07/2008

    רצוי לקבל תרבית סטרילית לפני ביצוע הציסטוגרפיה. המציאות אומרת שלא כך הם פני הדברים ואחוז גדול מהציסטוסקופיות שמתבצעות לא נלקחה תרבית שתן לפני הבדיקה. לציין שאחוז הזיהומים לאחר ביצוע הבדיקה באם נוטלים טיפול מניעתי הולם הנו נמוך.
    מכיוון שלצמיחה של תרבית שתן יכול לקחת 3 ימים עומדות בפנייך שתי אופציות. לבצע מחר תרבית שתן ולדחות את הבדיקה או לבצע את הבדיקה כפי שתוכננה תחת כיסוי אנטיביוטי.

    בהצלחה

    ד"ר נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו