אשך טמיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשך טמיר
    ורד
    21/08/2008

    שלום, בני בן 8 חודשים נקבע תור לכירורג להורדת אשך מצד ימין השאלה שלי מה ההבדל בין אורולוג לכירורג שניהם מוסמכים לעשות את הניתוח הזה? האם יש צורך לחכות? מה הסיכוי שניתן לחכות עד איזה גיל? האם זה ניתוח מסוכן ? אני מאד מודאגת וחוששת נא תשובתך תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשך טמיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ורד

    ד''ר עמוס נאמן
    21/08/2008

    גם אורולוג ילדים וגם כירורג ילדים מוסמך לעשות ניתוח זה.
    חשוב לקבוע אם מדובר באמת באשך תמיר או אשך מובילי/נייד (שנמצא לעיתים בשק האשכים). כאשר מדובר באשך מובילי בד"כ אין אינדיקציה לניתוח .
    הדעה הרווחת היום בעולם שאם האשך עדיין תמיר בגיל חצי שנה (בילדים שנולדו במועד) האשך לא ירד בעצמו לשק ולכן מומלץ ניתוח. יש כאלו שממתינים לגיל שנה כאשר הילד שוקל לפחות 10 ק"ג כדי להפחית בצורה אופטימלית את הסיכון בהרדמה .
    לגבי הסיכונים והסיבוכים בניתוח אני ממליץ לדבר עם הרופא המנתח. מניסיוני אם אני אפרט את הסיכונים כאן זה נשמע הרבה יותר מפחיד מאשר במציאות ובהסבר פנים אל פנים
    מדובר בניתוח שגרתי שבד"כ עובר בשלום.


    בהצלחה

    ד"ר עמוס נאמן
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו