הדבקות עור לעטרה אחרי ברית מילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הדבקות עור לעטרה אחרי ברית מילה
    עדי
    24/08/2008

    שלום רב, בני בן כמעט 3 שבועות ועבר לפני כמעט שבועיים את ברית המילה שעברה באופן כללי בשלום. במהלך תהליך הריפוי וההחלמה נדבקו שכבות עור אחת לשניה - זאת ראינו רק לאחר שהמעטה הצהוב של העור נעלם במקצת. ניסינו באמצעות אמבטיית מים פושרים וסבון להפריד מעט את ההדבקות ונראה שלאורך האיבר זה מסתדר אבל נוצרה הדבקות בין העטרה לעור שנמצא מיד מתחתיה. ניסינו להפריד אבל זה ממש התאחה. יש לנו ביום חמישי תור לאורולוג והיום רופא ילדים ראה את זה. הוא אמר שזה לא נראה לו רציני ושנמתין ליום חמישי. העניין הוא שאני חושש שכל יום שעובר הרקמות מתאחות אחת לשנייה יותר ויותר וההפרדה תהיה יותר קשה ככל שהזמן עובר. האם כדאי לא להמתין ליום חמישי או שזה לא משהו מסובך לפתור גם עוד 4 ימים. דבר נוסף - התינוק אובחן כבעל היפוספאדיה המתבטאת בנקב נוסף בקידמת העטרה - זו אגב הסיבה העיקרית לתור אצל האורולוג - מה שאבל מטריד אותי במיידית זו הדבקות העור. צר לי על האריכות בדברים ואודה לתשובה בהקדם עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום עדי

    ד''ר עמוס נאמן
    24/08/2008

    בד"כ כאשר יש היפוספדיאס לא מומלץ לבצע ברית מילה, לעיתים עושים הקזה בלבד.
    ההידבקויות לא יחמירו ב - 4 ימים
    אני רוצה לציין שאני לא יכול לתת תשובה מלאה כי לא בדקתי בעצמי, הבדיקה במקרים אלו חשובה.

    בהצלחה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו