דעה שניה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דעה שניה
    מיקי
    30/10/2008

    היינו אצל אורולוג עם ילדנו בן ב 7 שמתלונן על כאבים במתן שתן. והוא מיד המליץ על ניתוח (מקומי) להגדלת החור - סליחה על העברית הפשוטה וחסרת המינוחים הנכונים. אנחנו חוששים ורוצים לקבל דעה שניה. א - האם יש צורך - האם יכול להיות שהוא טעה ויש סיכוי שנעשה את הפעולה למרות שהיא לא הכרחית ב - אם יש צורך אפשר לקבל שם, פרטים של מומחה שנוכל להיות שלמים עם התוצאות. ד.א. אנחנו גרים באזור הצפון - לא הרחוק. תודה מראש על כל תגובה. מיקי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דעה שניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר להמלצה למומחה

    ברוח טובה
    30/10/2008

    סליחה שאני מתערבת אלו דברים שרציתי לכתוב מזמן אז אל תקחי אישי אבל... לאיזו תגובה בדיוק את מצפה כשאת מבקשת המלצה למומחה משני המומחים שמנהלים פה את הפורום??? אם יתנו לך שם של מומחה אחר - הם מודים למעשה שלא הם הטובים ביותר. והמלצה על עצמם לא תקבלי כי אין הנחתום מעיד על עיסתו ובעברית פשוטה , לא לעניין שרופא ימליץ על עצמו כטוב ביותר כי הוא לא יכול להיות אובייקטיבי. ובכלל אני חושבת שאסור לפרסם פה המלצות. אם כבר היית עם הילד אצל אורולוג אז חבל שזה לא אחד כזה שאת סומכת על האבחנה שלו. ואם קרה ואת לא סומכת עליו ופנית לפה לחוות דעת שניה (לא שאני חושבת שיש להם אפשרות לתת לך אחת כזו כי איך הם יכולים לנחש בלי לראות אם אכן החור צר או לא?) אז לפחות תסמכי על הרופאים שמייעצים פה ותני להם קרדיט שאם הם פה סביר שהם מצויינים (ולפחות לפי מה שרשום למעלה אחד מהם עובד בצפון - הלא רחוק) ואם את לא רוצה לתת להם קרדיט (וזכותך) אז למה את שואלת אותם מלכתחילה??? מקווה שהבנת מה אני רוצה לומר וקיבלת את הדברים ברוח טובה, רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לרוח הטובה

    מיקי
    31/10/2008

    מה בסך הכל ביקשתי. קצת עזרה. נכון שהרופאים שמנהלים את הפורום מן הסתם מומחים וגם סביר שלא ימליצו על עצמם או על רופא אחר. מצד שני לא בהכרח הם אלו שחייבים לענות. אם הייתי רוצה לשאול רק אותם פשוט הייתי לוקח את הפרטים ומזמין פגישה. כל הרעיון של פורום זה שאם יש בעיה או נושא שמעניין מספר של אנשים - כמו הבעיה שאני נתקלתי בה - תשובה של מספר אנשים - אוביקטיבים - יכולה לעזור להרבה אנשים אחרים. כמובן שלפני ששאלתי בדקתי וחיפשתי מידע ע"י מישהו אחר ששאל ולא מצאתי. אמנם מיקי זה שם דו מיני אבל אני אבא - שמתעניין ושואל - למרות שזה לא נפוץ כל כך. היו שתי שאלות - אני מקבל שאת ההמלצה אפשר למחוק בקשר לראשונה - האם מישהו - כולל מנהלי הפורום יכול לומר לי האם יש בכלל צורך בבדיקה שניה - לפי דעתם - או שאני (אבא) מוטרד יתר על המידה. ברוח טובה ואווירה נעימה. מיקי (הבן)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך אבא מוטרד

    ברוח טובה
    31/10/2008

    וסליחה על הטעות במין (לא בדקתי...). שמחה שקיבלת את הדברים ברוח טוב. כמו שציינתי דבריי היו כלליים , אני קוראת פה כבר זמן מה ומשום מה תמיד כשמישהו מבקש המלצה יש לי הרגשה שהרופאים פה לא יודעים איך לצאת מזה באלגנטיות. אם קיימת התלבטות האם לקבל חוות דעת שניה סימן שחובה לראות עוד רופא (אחד כזה שסומכים עליו) לחוות דעת נוספת. ולעצם העניין בגלל שהיית נחמד אוסיף שבני עבר ניתוח כזה אצל רופא מעולה אז אני מבינה מאד ממה אתה מוטרד ואשמח לכתוב לך את הסיפור המלא אם תרצה. (באופן אישי) בהצלחה ורפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבן שלי עומד לפני ניתוח כזה.

    לימור
    31/10/2008

    תוכלי לספר לי את הסיפור ? תודה. לימור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לימור

    ברוח טובה
    31/10/2008

    אשתף גם אותך בשמחה אך מעדיפה לעשות זאת באופן פרטי. אם את מעוניינת צייני אמצעי תכתובת כלשהו ואכתוב לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המייל שלי

    לימור
    01/11/2008
    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושלי

    מיקי
    02/11/2008

    [email protected] תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו