מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מים באשכיםדקל גלית30/12/2008
בני בן שנה וחודשיים ויש לו מים בשני האשכים {האבחנה בוצעה ע"י אורולוג ילדים ולאחר אולטרסאונד}. הומלץ לנו על ניתוח לניקוז הנוזלים ואשמח לקבל תשובות לכמה שאלות : 1. האם כדאי לבצע את הניתוח בשני האשכים בו זמנית או שני ניתוחים בהפרש של כמה שבועות זה מזה , כל פעם בצד אחד? 2. האם הניתוח מחוייב המציאות או שישנו עדיין סיכוי שהנוזלים יספגו לבד ? 3. האם הניתוח מורכב ? 4. האם יש מקום ו/או רופאים מומלצים לביצוע הניתוח ? אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום גלית
ד''ר עמוס נאמן31/12/2008אענה על שאלותייך לפי הסדר שנשאלתי
1. אפשר לבצע את שני הצדדים באותו ניתוח
2. יש הממתינים לגיל שנתיים וגורסים כי יתכן והנוזלים יספגו עד גיל שנתיים
3. הניתוח אינו מורכב למי שאמון במלאכה. ההחלמה בד"כ מהירה
4. כמובן שיש רופאים שמבצעים את הניתוח יותר טוב. כמדיניות גורפת אני לא ממליץ על רופאים באתר זה. בד"כ כירורג ילדים או אורולוג ילדים מבצע את ניתוח זה. מדובר בניתוח הנפוץ ביותר בילדים ולכן יש הרבה ניסיון. בכל איזור בארץ יש לפחות אדם אחד המבצע ניתוח זה כהלכה.
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח לגבי מים באשכים
דקל גלית31/12/2008דוקטור שלום רב , האם אין בעיה לחשוף תינוק בן שנה לשתי הרדמות - שני ניתוחים ? מתי התינוק סובל פחות , בניתוח אחד או שניים , מה עדיף לתינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב
ד"ר עמוס נאמן31/12/2008כפי שציינתי בהחלט אפשר לעשות ניתוח דו-צדדי. לכל אחת מהגישות יש יתרונות וחסרון. במקרה של תיקון דו-צדדי בניתוח אחד יש יותר כאבים, היתרון שחוסכים הרדמה. לרוב אני ממליץ לעשות את שני הצדדים באותו ניתוח בברכה ד"ר עמוס נאמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
