פתח יציאת השתן מעט קטן בתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פתח יציאת השתן מעט קטן בתינוק
    דרורה
    11/02/2009

    שלום רב, נכבדי בני בן 10 חודשים תינוק מפותח ובריא. בבדיקת שגרה בטיפת חלב נאמר לי ע"י הרופאה שפתח יציאת השתן מעט קטן ושאלה האם הוא משתין בקשת גבוהה. לאור דבריה ,שמתי לב לכך שהוא מטיל שתן, השתן מתרומם בקשת גבוהה. כמו כן, ברגע שפותחים את החיתול מאז שיש לו שליטה בתנועות ידיו מיד הוא שולח את ידיו ומתעסק באיבר. לציין שיש לי בן גדול יותר ולא ראיתי התנהגות דומה. האם יש קשר בן ההיצרות המיזערית של פתח יציאת השתן לשליחת הידיים לשם. כמו כן, הרופאה אמרה לי שהפתח בד"כ מתרחב כשהם מתחילים להטיל שתן בעמידה ואין צורך בהמשך ברור בשלב זה. מה דעתך ? מה המלצותיך ? תודה מראש , זיוית (אמא)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום זיוית

    ד''ר עמוס נאמן
    11/02/2009

    עצתי הטובה ביותר שתפני לאורולוג לצורך בדיקה.
    ככל הנראה אין קשר בין שליחת הידיים להיצרות הקלה.
    במידה וההיצרות גורמת להפרעות בהשתנה כגון: זרם שתן דק, מפוצל, נטיה לאחד הצדדים, כאב בזמן השתנה, שארית שתן גדולה או עצירת שתן, יש אינדיקציה לבצע ניתוח קטן של הרחבת הפתח. במידה והתסמינם קלים בד"כ ממשיכים במעקב בלבד.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו